جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۳۹
کد خبر: ۹۷۹۰۵
|
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۲
کارگاه آموزش اصول داستان‌نویسی «کاغذ سفید» کتابخانه فردوس، با موضوع سوژه‌یابی و آموزه‌های نویسندگی در ژانر وحشت برگزار می‌شود.
آموزش سوژه‌یابی ژانر وحشت در کارگاه «کاغذ سفید»به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، کارگاه نویسندگی «کاغذ سفید»، با هدف ایجاد خلاقیت و توانمندی از طریق نوشته‌، تقویت حس خودباوری و اعتماد به نفس، تحلیل قصه‌ها از بعد روان‌شناختی، آشنایی با دیدگاه‌های متفاوت و نویسندگان روز دوشنبه ۲۱ خرداد ساعت ۱۷ در فرهنگ‌سرای فردوس برگزار می‌شود.

مهدی طهوری نویسنده کودک و نوجوان و خالق آثاری همچون «کشف‌الغطاء»، «افسانه اوجی»، «سلحشوران داغستان»، «محمد مصدق (زندگینامه)» و «مشارکت» به عنوان کارشناس این کارگاه در خصوص موضوع جلسه می‌گوید: در این نشست تمرکز ما بر سوژه‌یابی در مبانی ژانر وحشت در داستان نویسی است. می‌خواهیم بررسی کنیم که سوژه‌ها و آموزه‌ها را با چه فرمولی و از کجا می‌توان شکار کرد و این که نویسندگان بزرگ چگونه در ژانر وحشت سوژه‌یابی می‌کردند.

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به فرهنگ‌سرای فردوس واقع در میدان صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از چهارراه شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند.
نظر شما