شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۲:۳۵
کد خبر: ۹۸۰۳۱
|
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۹
رییس فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی در نشستی با اعضای انجمن صنفی شرکت‌ها و مؤسسات فیلمسازی ایران (آیفیک) بر ایجاد همکاری‌های دوجانبه تاکید کرد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، علی‌محمد اسماعیلی رییس فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی در نشستی صمیمانه با تعدادی از اعضای انجمن صنفی شرکت‌ها و مؤسسات فیلمسازی ایران (آیفیک) دیدار کرد. 

در این نشست که در مجمع عمومی عادی و فوق‌العاده این انجمن تشکیل شد، حاضران در نشست راهکارهای همکاری میان فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی و این انجمن صنفی را بررسی کردند. 
 
علی‌محمد اسماعیلی رییس فرهنگ‌سرای رسانه با بیان اینکه در حال حاضر فضای مجازی به ویژه شبکه‌های اجتماعی این امکان را فراهم کرده است که جریان اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی نسبت به رویدادهای فرهنگی با وسعت و عمق بیشتری انجام شود، گفت: اطلاع‌رسانی نسبت به تحولات و معرفی چهره‌های شاخص و تأثیر گذار در حوزه تولیدات سینمایی و ویدئویی در وضعیت مطلوبی نیست و مردم  کمتر در جریان تحولات این عرصه قرار می‌گیرند.
 
رییس فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی در ادامه اظهار کرد: فرهنگ‌سرای رسانه آمادگی دارد تا در حد توان نسبت به برگزاری نشست‌های تخصصی و ارائه خدمات مختلف ورزشی و رفاهی به اهالی رسانه با این انجمن همکاری کند.
 
در پایان اعضای انجمن صنفی شرکت‌ها و مؤسسات فیلمسازی ایران (آیفیک) نیز با بیان نظرات خود درباره همکاری میان این انجمن و فرهنگ‌سرای رسانه اعلام آمادگی کردند که در زمینه‌های مختلف از جمله معرفی استادان برجسته برای کارگاه‌های آموزشی و همکاری در برگزاری نشست‌های تخصصی با فرهنگ‌سرای رسانه همکاری کنند. 

نظر شما