جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۰۱
کد خبر: ۹۸۱۷۰
|
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۳
رمان «تی‌تی ماه» به قلم ناهید مشایخی در قالب نشست «قدم با قلم» روز یکشنبه ۱۷ تیر در کتابخانه فرهنگ‌سرای شفق معرفی و نقد می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، رمان «تی‌تی ماه» به قلم ناهید مشایخی در قالب نشست «قدم با قلم» با حضور نویسنده اثر و جمعی از دوستداران حوزه کتاب روز یکشنبه ۱۷ تیر ساعت ۱۷ در کتابخانه فرهنگ‌سرای شفق معرفی و نقد می‌شود.

این کتاب داستانی اجتماعی-عاشقانه در ۳۱ فصل با حال و هوای اقلیمی سرسبز شمال، شهر بابل، روایت‌گر داستان زنان و مادرانی از دهه ۴۰ و ۵۰ است که با از خودگذشتگی و سرکوب امیالشان سعی در حفظ بقای خانواده داشتند و مسائلی همچون سنت‌های غلط جامعه، هوس و اعتیاد مردان، ازدواج اجباری، کودکان بدون هویت و این قبیل مسائل را به چالش می‌کشد. در طول این داستان شخصیت اصلی قصه نام خود را فاش نمی‌کند تا اعتراضی باشد بر آنچه باعث بی‌هویتی‌اش در جامعه شده است.

رمان «تی‌تی ماه» دومین رمان ناهید مشایخی با محوریت زندگی زنان و مادران دهه‌های گذشته است که توسط نشر حدیث قلم به چاپ رسیده است.

علاقه‌مندان برای حضور در این نشست می‌توانند به فرهنگ‌سرای شفق واقع در خیابان سید جمال‌الدین اسدآبادی (یوسف‌آباد)، خیابان ۲۱، بوستان شفق مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۸۸۷۰۶۸۶۹ تماس بگیرند. 
نظر شما