شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۳۹
کد خبر: ۹۸۱۸۲
|
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۴
فرهنگ‌سرای فردوس مجموعه‌ای دیدنی از آثار سیاه قلم هنرجویان گالری آوینا به سرپرستی هما طایفه را در گالری پردیسان به نمایش گذاشته است.
نمایشگاه نقاشی سیاه قلم در گالری پردیسان
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایشگاه گروهی «رقص قلم» شامل مجموعه‌ای از آثار هنرجویان گالری آوینا به سرپرستی هما طایفه است که پنجشنبه ۱۴ تیر ساعت ۱۶در گالری نگارخانه پردیسان افتتاح شد و تا بیست و یکم این ماه پذیرای عموم علاقه‌مندان و هنردوستان به ویژه در رشته نقاشی با تکنیک سیاه قلم است.

هما طایفه متولد ۱۳۶۲ دارای دکترای شیمی است و بنا به علاقه‌ای که از کودکی به هنر نقاشی داشته تکنیک‌های طراحی و رنگ روغن را تا دوره نوجوانی فرا گرفته و در سال ۱۳۸۹ به صورت جدی و حرفه‌ای سیاه قلم را دنبال کرده و در این مدت تجاربی را در تکنیک‌های مدادرنگی و خودکار نیز به دست آورده است.

سبک مورد علاقه این بانوی هنرمند واقع گرایی و فرا واقع گرایی (رئال و هایپر رئال) است و آثار سیاه قلم وی نیز بر اساس این سبک‌ها خلق شده است.

برپایی نمایشگاه‌های مختلف گروهی و انفرادی از سال ۱۳۹۱ تا کنون حاصل فعالیت چندین ساله هما طایفه در رشته نقاشی بوده و نمایشگاه «رقص قلم» نیز شامل آثار سیاه قلم هنرجویان وی در گالری آویناست.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا ۲۱ تیر ساعت ۹ تا ۱۸ به فرهنگ‌سرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از چهارراه شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر نیز با شماره 44000203 تماس بگیرند.

 
نظر شما