جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۱۵
کد خبر: ۹۸۲۵۲
|
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۶
نخستین جلسه کارگاه «هنر را چگونه ببینیم و از آن لذت ببریم» با حضور سیروس آقاخانی و جمعی از دوستداران هنر سه‌شنبه ۱۹ تیر در فرهنگ‌سرای ملل برگزار شد.
کارگاه «هنر را چگونه ببینیم و از آن لذت ببریم» در فرهنگ‌سرای مللبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگسی هنری شهرداری تهران، سیروس آقاخانی مدرس و استاد دانشگاه و عضو اسبق هیئت مدیره انجمن نقاشان ایران در جلسه نخست این کارگاه به تفاوت‌های هنر معاصر و مدرن در جهان اشاره و آن دو را  مقایسه کرد و گفت: هنر معاصر به سیاست، بیولوژی، مسائل اجتماعی و معنوی، تکنولوژی و هرآن چیزی که تصور کنید می‌پردازد.

آقا خانی در این جلسه به شرح اجمالی و مقایسه هنر در کشور چین و آفریقا پرداخت و دغدغه هنرمندان و اشتراکات آن‌ها را تشریح کرد و  آثار هنری هنرمندان معاصر را  برای مخاطبان به اشتراک گذاشت و در باره این آثار با شرکت کنندگان بحث و گفتگو کرد.

وی خاطر نشان کرد: هدف از برگزاری این کارگاه مرور و تحلیل رویدادهای معاصر هنر، آشنایی با جنبش‌های هنری، خوانش کتب هنری،  بحث و تحلیل‌های هنری، تشکیل پاتوق هنری برای عموم شهروندان است .

شیوه اجرای این کارگاه‌ها در محیط و فضای سرسبز  بوستان قیطریه در نظر گرفته شده است  تا علاوه بر افراد علاقه‌مند و متخصص عموم شهروندان و رهگذارن پارک نیز بتوانند تعامل داشته باشند و در این مباحث شرکت کنند.

کارگاه «هنر را چگونه ببینیم و از آن لذت ببریم» روزهای سه‌شنبه هر هفته در ایوان فرهنگ‌سرای ملل  از ساعت ۱۷ تا ۱۹ برگزار می‌شود.  

علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند به نشانی بزرگراه صدر، خیابان قیطریه ، فرهنگ‌سرای ملل مراجعه کنند. 

نظر شما