جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۲۷
کد خبر: ۹۸۲۶۳
|
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۳
فرهنگ‌سرای سرو در چهارمین نشست سینما سرو، به نمایش، نقد و بررسی فیلم «خانه ای در خیابان چهل و یکم» می‌پردازد.
نمایش، نقد و بررسی فیلم «خانه‌ای در خیابان چهل و یکم»
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نشست سینما سرو با هدف ترویج و توسعه مفاهیم و مولفه‌های سینمای حرفه‌ای در میان فیلم‌سازان و سینماگران، با همکاری کانون فیلم نگاه نو فرهنگ‌سرای سرو و انستیتو روانکاوی تهران برگزار می‌شود.

داستان فیلم دعوای دو برادر است که باعث قتل یکی از آنها می‌شود. این آغاز بحران است چون برادر قاتل می‌گریزد اما مادر، راضی‌اش می‌کند که خود را به دست قانون بسپارد. مادر این خانواده و دو عروسش که در سه طبقه یک خانه زندگی می‌کنند، سعی دارند هر کدام به تنهایی بار مشکلات پیش آمده در زندگی را به دوش بکشند و در این مسیر، ماجراهایی رخ می‌دهد که طی فیلم روایت می‌شود.

خانه‌ای در خیابان چهل و یکم فیلمی به کارگردانی حمیدرضا قربانی، نویسندگی آزیتا ایرایی و تهیه‌کننده سیدمحمود رضوی محصول سال ۱۳۹۴ است، که در ۲۲ دی ۱۳۹۵ در سینماهای ایران اکران گردید. این فیلم برای حضور در بخش نگاه نو سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر انتخاب شده است.

این نشست  با حضور کارشناس دکتر تورج مرادی مدیر انستیتو روانکاوی تهران برگزار می‌شود. 

علاقه مندان برای دیدن فیلم می‌توانند سه شنبه ۲۶ تیرماه، ساعت ۱۷ به فرهنگ‌سرای سرو واقع در خیابان ولی عصر(عج)، ضلع شمالی پارک ساعی، کوچه ساعی دوم مراجعه  کنند.

برای رزرو رایگان فیلم به تیوال مراجعه کنید.

نظر شما