جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۰۸
کد خبر: ۹۸۲۶۶
|
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۰
نمایش شاد و موزیکال «رابینسون خرگوشه» به نویسندگی و کارگردانی عباس قاصد زاده در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای فردوس روی صحنه می‌رود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایش شاد و موزیکال «رابینسون خرگوشه» به نویسندگی و کارگردانی عباس قاصدزاده و دستیار کارگردانی زینب اسدی، با هدف ایجاد فضایی شاد برای کودکان و نوجوانان و ارائه آموزه‌های اخلاقی، از یکشنبه ۲۴ تیر تا پایان مرداد ماه همه روزه ساعت ۱۷ در فرهنگ‌سرای فردوس اجرا می‌شود.
 
در قصه این نمایش آمده که رابینسون خرگوش روزنامه رسان مهربانی است که به دنبال گم شدن تعدادی از حیوانات جنگل و پیدا کردن دوستان خود موضوع مهمی را کشف می‌کند و ادامه ماجراهایی برای او اتفاق می‌افتد که سرشار از هیجان است.
 
نمایش سعی دارد علاوه بر ایجاد نشاط و شادابی در بین کودکان و نوجوانان، به صورت غیرمستقیم پیام‌های اخلاقی و تربیتی در خصوص داشتن اراده و پشتکار برای رسیدن به هدف و همچنین مفاهیمی چون دوستی، اتحاد و همکاری را به آنان آموزش دهد.

نمایش رابینسون خرگوشه در پنجمین جشن خانه تئاتر در پنج بخش کاندید بهترین کارگردانی، بهترین بازیگر زن و مرد، بهترین طراحی صحنه، بهترین طراحی لباس شد که جایزه بهترین طراحی لباس را زینب اسدی دریافت کرد.

مونا کوشش، ریحانه حاجی آبادی، علیرضا نامدار و عباس قاصدزاده بازیگران این نمایش هستند.

علاقه‌مندان برای تهیه و خرید بلیت می‌توانند به فرهنگسرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از چهارراه شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند یا با شماره ۴۴۰۸۱۰۳۹ تماس بگیرند.
نظر شما