جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۵۰
کد خبر: ۹۸۳۰۹
|
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۲
نمایشگاهی از آثار هنرجویان فرهنگ‌سرای آفتاب با عنوان «مصر از نگاه کودکان» در نگارخانه آفتاب برپاست.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایشگاهی از آثار هنرجویان فرهنگ‌سرای آفتاب با عنوان «مصر از نگاه کودکان» به سرپرستی فرشته تنیده دژ در نگارخانه آفتاب برپاست. در این نمایشگاه که تا ۲۸ تیر دایر است، مجموعه‌ای از آثار هنری کودکان رده سنی ۸ تا ۱۲ سال به نمایش در آمده است. این آثار شامل نقاشی، مجسمه، معماری داخلی، ساخت ماکت، طراحی لباس، ساخت زیورآلات و نقاشی روی پارچه است که مصر زمان فرعونیان را از دید کودکان امروز به تصویر در آورده است.

در این نمایشگاه المان‌های تصویری مصر همانند انواع موتیف‌ها، خطاطی‌ها، دیواره‌نگاره‌ها، زیورآلات و ابزار و وسایل کاربردی آن دوران مانند عصا، کلید، کجاوه و... تا چاه حضرت یوسف (ع) به چشم می‌خورد.

فرشته تنیده دژ متولد سال ۱۳۵۰ کارشناس رشته نقاشی و مدرس این هنر در دانشگاه جامع علمی کاربردی است که از سال ۱۳۸۲ تا کنون در این زمینه فعالیت می‌کند و تا به حال چندین نمایشگاه برگزار کرده و برنده جوایز متعددی در جشنواره‌های مختلف شده است.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از ساعت ۹ تا ۱۸ به نشانی: خیابان دکتر شریعتی، روبه‌روی خیابان دولت، خیابان امام‌زاده، فرهنگ‌سرای آفتاب مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۰۰۹۰۰۰ تماس بگیرند.

نظر شما