جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۱۵
کد خبر: ۹۸۳۸۲
|
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۲
مدیرعامل آبفای استان تهران با حضور در سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با رییس این سازمان دیدار کرد.
مدیرعامل آبفای استان تهران با رییس سازمان فرهنگی هنری دیدار کردبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، محمدرضا بختیاری مدیرعامل شرکت آبفای استان تهران به همراه معاونانش روز شنبه ۳۰ تیر ماه با حضور در سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با سعید اوحدی رییس این سازمان دیدار کرد. 

این دیدار در پی بحران کم‌آبی و کاهش بارش‌ها و لزوم بهینه‌سازی مصرف آب در شهر تهران انجام شد و در آن دو طرف بر گسترش همکاری‌ها در حوزه فرهنگ‌سازی برای ترویج صرفه‌جویی در میان شهروندان تاکید کردند. 

محمدرضا بختیاری مدیرعامل شرکت آبفای استان تهران با اشاره به اینکه ایران به عنوان یک کشور نیمه‌خشک شناخته می‌شود، تغییر الگوی مصرف آب در جامعه را ضروری دانست. 

سعید اوحدی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران نیز با بیان اینکه فرهنگ ریشه رفتارهای شهروندان است، گفت: سازمان فرهنگی هنری با بهره‌مندی از بیش از ۴۰۰ مرکز فرهنگی و هنری در شهر تهران این آمادگی را دارد تا نسبت به فرهنگ‌سازی و اصلاح الگوی مصرف اقدام کند. 

وی با تاکید بر اینکه فرهنگ‌سازی در موضوع مصرف نیازمند ارتباط مستمر با مخاطب است، افزود: سازمان فرهنگی هنری در فرهنگ‌سراها و خانه‌های فرهنگ با قشرهای گوناگون شهروندان به صورت روزانه با برنامه‌های فرهنگی و هنری در ارتباط است که می‌توان به صورت غیرمستقیم فرهنگ‌سازی برای ترویج صرفه‌جویی در مصرف آب را در دستور کار قرار داد.

در پایان مقرر شد تفاهم‌نامه‌ای بین سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و شرکت آب و فاضلاب (آبفا) استان تهران امضا شود تا همکاری‌هایی در حوزه صرفه‌جویی مصرف آب انجام شود. 

نظر شما