جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۱۲
کد خبر: ۹۸۳۹۰
|
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۴
کتاب «واکاوی ساختارهای اسطوره و کهن‌الگو» نوشته کاوه فرزانه روز چهارشنبه سوم مرداد ماه در موزه عکسخانه شهر رونمایی و نقد می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نشست رونمایی از کتاب تازه کاوه فرزانه با عنوان «واکاوی ساختارهای اسطوره و کهن‌الگو» با عنوان فرعی «نقد اسطوره‌ای- کهن‌الگویی عکس» روز چهارشنبه سوم مرداد ماه ساعت ۱۷ در موزه عکسخانه شهر برگزار خواهد شد.

در ادامه این رونمایی، نشست نقد و بررسی مجموعه سه جلدی «از آشوب ادراک تا ستایش عکس» نیز با حضور کاوه فرزانه مؤلف کتاب و علی آذرنیا و مسعود افشانی به عنوان منتقد برگزار خواهد شد. این مجموعه سه جلدی نوشته‌هایی درباره نقد عکس هستند.

کاوه فرزانه متولد ۱۳۴۶ است. او سال‌ها به عنوان مدرس عکاسی فعالیت داشته و از سال ۱۳۹۴ تا کنون پنج جلد کتاب منتشر کرده است. فرزانه عکاسی می‌کند و در جشنواره‌های فراوانی نیز به عنوان داور حضور داشته است. کتاب «واکاوی ساختارهای اسطوره و کهن‌الگو» تازه‌ترین کتاب وی در سال ۱۳۹۷ به چاپ رسیده است.

علاقه‌مندان برای حضور در این نشست می‌توانند به نشانی میدان هفتم تیر، میدان بهار شیراز، بوستان بهار شیراز، موزه عکسخانه شهر مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸۸۸۸۴۸۹۹۳ تماس بگیرند یا به وب‌سایت موزه به نشانی www.iranphotomuseum.com  مراجعه کنند. 

نظر شما