جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۲:۰۵
کد خبر: ۹۸۴۲۴
|
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۵
فیلم سینمایی زرد به کارگردانی و نویسندگی مصطفی تقی‌زاده، شنبه ۶ مرداد ساعت ۱۷، پس از اکران در فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات نقد و بررسی می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، این برنامه با حضور محمدرضا فهمیزی منتقد سینما و تئاتر و  افشین فکوری کارشناس و مجری برنامه برگزار می‌شود.
 
فیلم سینمایی زرد به کارگردانی و نویسندگی مصطفی تقی‌زاده و  به تهیه‌کنندگی کامران مجیدی محصول سال ۱۳۹۵ است.
 
داستان فیلم از این قرار است که پنج جوان مخترع کشور پس از اینکه اختراع مهمی را به ثبت می‌رسانند، قصد دارند عازم ایتالیا شوند اما مشکلات یکی پس از دیگری در مقابلشان قرار می‌گیرد.
 
در اين فيلم علاوه بر بهرام رادان و ساره بيات، بازيگرانی چون مهرداد صديقيان، شهرام حقيقت دوست، بهاره كيان افشار، آناهيتا درگاهي، امير علي نبويان، عليرضا استادي، متين ستوده، مرتضي تقي زاده، علي صالحي، شهروز دل افكار، رومينا رفيعا، رضا شمس الدين، فرهاد مهدوي، حسين نائيني و حسين مهري به ایفای نقش پرداخته‌اند.
 
زرد در مسابقه جشنواره بین‌المللی فیلم هنر روسیه حضور داشت و توانست دو جایزه اصلی جشنواره یعنی جایزه بهترین فیلم و بهترین فیلمنامه را دریافت کند، همچنین در جشنواره بین‌المللی فیلم شانگهای در بخش مسابقه توانست، جایزه بزرگ هیئت داوران و جایزه بهترین بازیگر زن را از آن خود کند و برنده بهترین فیلم از نگاه تماشاگران در دومین جشنواره فیلم شید شد.
 
علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این برنامه به فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات واقع در تقاطع خیابان‌های کارگر و جمهوری مراجعه کنند و برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 66902138 تماس بگیرند.
نظر شما