جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۲۰
کد خبر: ۹۸۵۱۰
|
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵
اردو‌های بازدید از خطوط تولید کالاهای ایرانی از سری برنامه‌های باشگاه همیاران فرهنگی ویژه نوجوانان و والدین آن‌ها به همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۲۱ در فصل تابستان برگزار می‌شود.
اردوهای بازدید از منطقه۲۱؛ قطب صنعتی تهران برگزار می‌شودبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سید احمد موسوی مدیر فرهنگی هنری منطقه ۲۱ و فرهنگ‌سرای دانش گفت: طرح بازدید از خطوط تولید کالاهای ایرانی (کارخانه‌های مستقر در منطقه ۲۱) در سال حمایت از کالای ایرانی ویژه نوجوانان و والدین آن‌ها و با مشارکت سازمان دانش آموزی، شهرداری منطقه۲۱، بسیج دانش آموزی شهر تهران و... در فصل تابستان برگزار می‌شود.
 
وی افزود: این اردوها با هدف ارتقای روحیه تولید در کارگران زحمتکش خطوط تولید و آشنایی و ترغیب نوجوانان و خانواده ایشان برای تبلیغ و استفاده از کالاهای با کیفیت ایرانی در سالی که با تدبیر مقام معظم رهبری به نام حمایت از کالاهای ایرانی نامگذاری شده است. به‌صورت رایگان و از نیمه دوم تیرماه سال جاری و به‌صورت هفتگی برگزار می‌شود.
 
علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام به فرهنگ‌سراهای مستقر در مناطق ۲۲ گانه شهر تهران مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۴۴۵۴۱۵۸۰ تماس بگیرند. 

نظر شما