شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۴۷
کد خبر: ۹۸۵۷۹
|
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۸
رمان کودک «تمساح غول پیکر» از مجموعه داستان‌های «رولد دال» در برنامه کتابخوانی «با من بخوان» کتابخانه فرهنگ‌سرای فردوس خوانده می‌شود.
خوانش رمان «تمساح غول پیکر» در با من بخوان فردوسبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، «با من بخوان» برنامه‌ای برای ترویج و گسترش فرهنگ کتابخوانی برای کودکان است که روز دوشنبه ۱۵ مرداد ساعت ۱۰، رمان کوتاه «تمساح غول پیکر» از مجموعه داستان‌های رولد دال ترجمه محبوبه نجف خانی توسط پروین پناهی خوانش می‌شود.

رولد دال بزرگترین و محبو‌بترین قصه‌گوی قرن است. خواندن داستان‌ها و رمان‌های او برای کودک و بزرگسال لذتبخش است. داستان‌های رولد دال فانتزی و خیال‌انگیز است. روایت داستان‌های رولد دال تصویری است. یعنی از بهترین نوع روایت داستان. تصویرگر داستان‌های رولد دال کوئنتین بلیک جایزه‌های بین المللی معتبری دریافت کرده است.

پروین پناهی از نویسندگان و مربیان حوزه کتاب كودک، با خوانش این کتاب، کودکان را با فرهنگ مطالعه و کتابخوانی آشنا کرده و آموزه‌های اخلاقی این داستان را به آنها بیان می‌کند، سپس کودکان با بهره‌گيری از قوه تخيل و با شخصيت پردازی، شخصیت‌های ذهنی خود در قالب نقاشی به روی کاغذ می‌آورند.  

کودکان برای حضور در این کارگاه می‌توانند به کتابخانه فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از چهارراه شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۴۴۰۸۱۰۴۳ تماس بگیرند.
نظر شما