جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۵۱
کد خبر: ۹۸۶۰۵
|
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۶
نمایش شاد و موزیکال «خرگوش دانا و گرگ بد گنده» به نویسندگی و کارگردانی ایرج صادقی طاری در سالن آمفی تئاتر فرهنگ‌سرای فردوس به روی صحنه می‌رود.
نمایش «خرگوش دانا و گرگ بد گنده» روی صحنه فرهنگ‌سرای فردوسبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایش شاد و موزیکال «خرگوش دانا و گرگ بد گنده» به نویسندگی و کارگردانی ایرج صادقی طاری، با هدف ایجاد فضایی شاد و مفرح برای کودکان و نوجوانان و ارائه آموزه های اخلاقی پیرامون موضوع تنبلی و آینده نگری، از سه شنبه ۱۶ مرداد تا چهارم شهریورماه همه روزه ساعت ۱۷ در فرهنگسرای فردوس اجرا می‌شود.

در قصه این نمایش آمده که سه خرگوش وارد جنگل می شوند چون محل امنی برای زندگی ندارند، تصمیم می گیرند خانه ای برای خود بسازند؛ دو تا از خرگوش ها به نام چموش و مموش به دلیل تنبلی از پوشال و علف خشک برای خود خانه می شازند؛ برادر بزرگتر که باهوش و آینده نگر است از آجر برای خود خانه می سازد و در ادامه ماجراهایی با ورود گرگ به جنگل اتفاق می افتد که قصه این نمایش آموزنده را تشکیل می دهد.

سجاد بهره مند، علی منتخبی، نسیم زرنگار و ایرج صادقی بازیگران این نمایش هستند و موسیقی آن را میلاد تجویدی ساخته، دکور و ساخت عروسک نیز بر عهده اکرم خدابنده لو است.

علاقه‌مندان برای تهیه و خرید بلیت می‌توانند به فرهنگ‌سرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از چهارراه شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و یا با شماره ۴۴۰۸۱۰۳۹ تماس بگیرند.
نظر شما