جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۳۰
کد خبر: ۹۸۶۴۹
|
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۵
روز شنبه ۲۰ مرداد طی مراسمی محمد سعادت به عنوان رییس فرهنگ‌سرای بهاران و مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۷ معرفی شد و از فعالیت‌های مهدی تقی‌نژاد مدیر سابق این منطقه تقدیر شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، آیین تودیع و معارفه مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۷ و رییس فرهنگ‌سرای بهاران، شنبه ۲۰ مرداد با حضور شهردار منطقه، معاونان، مدیران مناطق و مدیران ارشد سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در فرهنگ‌سرای بهاران برگزار شد
 
در ابتدای مراسم مهدی تقی‌نژاد مدیر سابق فرهنگ‌سرای بهاران گفت: درست ۴ سال، ۲ ماه و ۲۰ روز است که من در منطقه ۱۷ حضور دارم و این افتخاری برای من بود که در منطقه پایین شهر خدمت کنم. زمانی که مدیریت این منطقه به من پیشنهاد شد همزمان پیشنهاد منطقه ۶ هم بود و می‌گفتند منطقه ۱۷ سخت است، پول ندارد و مشکلات دیگر اما من این منطقه را انتخاب کردم و گفتم با کمک همکاران اینجا را می‌سازیم.
 
وی افزود: واقعیت این است که هر اتفاقی افتاده است حاصل تلاش همکاران است. باید از زحمت آنها تشکر و بابت کوتاهی‌هایم عذرخواهی کنم.
 
تقی‌نژاد در ادامه همچنین از مهندس محسنی شهردار منطقه ۱۷، دوستان سپاه، آموزش و پرورش و دیگر سازمان و نهادهایی که با فرهنگ‌سرای بهاران همکاری کردند،‌ تشکر کرد و گفت: اگر همکاری آنها نبود خیلی از اتفاق‌ها شکل نمی‌گرفت. امیدوارم آقای سعادت روزهای خوبی داشته باشد و من هر کاری از دستم بر بیاید انجام می‌دهم.
 
در ادامه مراسم امیر محسنی شهردار منطقه ۱۷ گفت: مهم‌تر از آنکه چه مسئولیتی بر دوش ماست، این است که در هر جایی که هستیم اثر گذار باشیم. جنس مردم در منطقه ۱۷ متفاوت است. این منطقه مردمی مظلوم، قانع و همراه با نظام دارد. ان‌شاالله سنگری که دوستان قبلی زحمت کشیدند و تا اینجای مسیر آورده‌اند را مدیر جدید آقای سعادت با کمک دوستان حفظ کند.
 
وی افزود: خدمت در منطقه‌ای که ۴ هزار شهید دارد یک توفیق است. یادمان نرود که ما باید انسان بسازیم از جنس همین شهیدان و پشتوانه‌های فرهنگی شهرمان را تقویت کنیم.
 
شهردار منطقه ۱۷ در پایان خطاب به تقی‌نژاد گفت: این ۴ سال خدمت، توفیقی بود که نصیب شما شد. باید به شما دست مریزاد و خداقوت بگویم.
 
سعید اوحدی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با تشکر از مهدی تقی‌نژاد گفت: خدمت در منطقه‌ای که بیش از ۴ هزار شهید دارد، کار سختی است. ۴ هزار عدد بزرگی است و به همان میزان مسئولیت، توقع و وظیفه سخت‌تر می‌شود. از خدا بخواهیم ما را به شرایطی که در آن قرار گرفته‌ایم و نسبت به مخاطبانی که ادعا می‌کنیم می‌خواهیم به آنها خدمت کنیم، آگاه کند.
 
وی خطاب به محمد سعادت گفت: خداوند نعمت بزرگی به شما عطا کرده ‌است، خیلی قدرشناس باشید. این فضایی که در این منطقه حاکم است، کارنامه‌ای از فعالیت آقای تقی‌نژاد است باید به ایشان تبریک گفت. حتما آقای سعادت بر اساس آموزه‌های دینی و از تجربه‌های مدیر قبلی استفاده می‌کند. آن چیزی که خدمت را برای ما در حوزه‌های دینی سخت می‌کند، گفته حضرت علی (ع) است که خطاب به مالک‌اشتر می‌فرماید: مواظب باشید که مبادا روزی از این منصب قدرت به عنوان سکوی پرش و فرصتی برای رسیدن به اهداف خود استفاده کنید. این مسئولیت بار سنگینی بر گردن توست.

اوحدی بیان کرد: اگر نعمتی که خدا به ما داده است را درک کنیم، نشاط پیدا می‌کنیم، خلاقیت به وجود می‌آید و شکوفا می‌شویم. در پایان باید به آقای تقی‌نژاد بابت کارنامه‌ای که نتیجه آن در صحبت‌های خانواده شهدا و مهندس محسنی شنیده شد، تبریک گفت.
 
محمد سعادت رییس جدید فرهنگ‌سرای بهاران در پایان مراسم گفت: مسئولیت سنگینی بر دوش من گذاشته شده است. امیدوارم بتوانم راه پر خیر و برکتی که دوستان در این منطقه داشتند را ادامه دهم. من از آقای تقی‌نژاد در این چند سال بسیار یاد گرفته‌ام. برای این توفیق خدا را شکر می‌کنم و امیدوارم موجب خیر و برکت باشد.

وی در ادامه بیان کرد: از معاونان و مدیران برای حضور در این جلسه تشکر می‌کنم. همچنین از شهردار منطقه جناب محسنی و امیدوارم با همکاری هم اتفاق‌های خوبی را رقم بزنیم. همچنین باید از جناب آقای اوحدی به خاطر اعتمادی که به من کرده‌اند تشکر ویژه‌ای کنم زیرا منطقه ۱۷ برای ایشان بسیار اهمیت دارد. امیدوارم شرمنده اعتماد آقای اوحدی و خانواده شهدا نشوم. 
 
در پایان این مراسم از مهدی تقی‌نژاد رییس پیشین فرهنگ‌سرای بهاران با اهدا هدایایی از طرف ریاست سازمان، کارکنان فرهنگ‌سرا تقدیر شد و محمد سعادت رییس سابق فرهنگ‌سرای رضوان به عنوان مدیر جدید فرهنگی هنری منطقه ۱۷ و رییس فرهنگ‌سرای بهاران حکم خود را از رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران دریافت کرد. 

نظر شما