جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۲۲
کد خبر: ۹۸۶۷۹
|
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۸
جشنواره فرهنگی هنری اقوام ایرانی با هدف ارتقای نشاط اجتماعی، انسجام اقوام، تقویت وحدت ملی و حفظ میراث فرهنگی از ۲۲مرداد تا ۱۰ شهریورماه در فرهنگ‌سرای فردوس برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، جشنواره فرهنگی هنری اقوام ایرانی با هدف ارتقای فرهنگ، کمک به نشاط اجتماعی، انسجام اقوام، تقویت وحدت ملی و حفظ میراث فرهنگی کشور، به همت فرهنگ‌سرای فردوس و با مشارکت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۵ و موسسه هاتف شهر سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از ۲۲ مرداد تا ۱۰ شهریورماه ساعت ۱۱ تا ۲۳ با بخش‌های مختلف فرهنگی هنری میزبان شهروندان است.
 
این جشنواره که فرصتی مغتنم برای معرفی توانمندی‌ها، ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های اقوام مختلف ایرانی است، در دو بخش صحنه‌ای و بازارچه از جمله اجرای گروه‌های موسیقی محلی و آیینی اقوام، معرفی فرهنگ و آداب و رسوم اقوام ایرانی و برپایی نمایشگاه هنر و صنایع دستی استان‌های مختلف کشور در فرهنگ‌سرای فردوس برگزار می‌شود.
 
آیین گشایش جشنواره فرهنگی هنری اقوام ایرانی همزمان با سالروز ازدواج فرخنده حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س)، دوشنبه ۲۲ مردادماه ساعت ۲۰:۳۰ با اجرای موسیقی محلی و آغاز به‌کار نمایشگاه و غرفه‌های مختلف اقوام استان‌های مختلف از جمله: اصفهان، تبریز، خراسان، مرکزی، آذربایجان، کردستان، زنجان و... در محوطه فرهنگ‌سرای فردوس اجرا می‌شود.
 
از شهروندان برای حضور در این جشنواره دعوت می‌شود به فرهنگ‌سرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از چهارراه شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۴۴۰۵۸۹۰۰ تماس بگیرند.
نظر شما