شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۰۶
کد خبر: ۹۸۶۸۳
|
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۴
نشست و هم‌اندیشی حمایت از کالای ایرانی با حضور جمعی از مدیران استارت آپ‌های فعال مد و پوشاک ایرانی شنبه ۲۰ مرداد ماه در فرهنگ‌سرای ملل برگزار شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، این نشست با عنوان «همه با هم کالای ایرانی» با  سخنرانی جمعی از کارآفرینان برتر کشور در زمینه مد و پوشاک ایرانی برگزار شد.
 
در این نشست تولیدات مناسب برای رشد و پیشرفت صنعت مد و پوشاک کشور توسط  صاحبان ایده‌های مناسب در تولید و محصولات ارائه و  در خصوص آن بحث و گفت‌وگو شد.
 
مهندس ابراهیمیان کارشناس ارشد طراحی پارچه و لباس در این نشست گفت: فرهنگ غلط استفاده از محصول مارک و برند باعث شده است که کالاهای خوب ایرانی مثل پوشاک را مردم فقط با مارک خارجی و به اسم پوشاک ترک و یا چینی بخرند این در حالی است که پوشاک داخلی از لحاظ کیفیت خیلی بهتر از پوشاک خارجی است. کارخانه‌های تولید کننده پارچه ایرانی از کیفیت مرغوبی برخوردار هستند.

دکتر رضا عبدالهی مسوول کانون کارآفرینان معاصر فرهنگ‌سرا نیز بیان کرد، با توجه به نامگذاری سال ۹۷ توسط فرمایش رهبری بهترین مسیر برای رفع مشکل بیکاری کشور حمایت از کارآفرینان برای ایجاد طرح‌های اشتغالزایی است و امسال حمایت از کارآفرینان را سر لوحه فعالیت‌ها قرار می‌دهیم.

گروه کر شورآفرینان با اجرای همخوانی و سرود قطعات زیبایی را برای شرکت‌کنندگان اجرا کردند و میهمانان پس از امضای میثاق‌نامه حمایت از کالاهای ایرانی  از  محصولات و فعالیت‌های کار آفرینان جوان بازدید کردند.

نظر شما