شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۰۳
کد خبر: ۹۸۷۰۳
|
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۵
فرهنگ‌سرای فردوس با همکاری دفتر مطالعات و برنامه ریزی وزارت ارشاد، کارگاه آموزشی جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی را برگزار می‌کند.
جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی در فرهنگ‌سرای فردوس
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فرهنگ‌سرای فردوس در راستای ترویج و گسترس فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی با همکاری دفتر مطالعات و برنامه ریزی وزارت ارشاد، کارگاه آموزشی دو روزه جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی را طی روزهای ۲۴ و ۲۵ مرداد ساعت ۹ تا ۱۷ ویژه کتابداران و مدیران کتابخانه‌های منطقه ۵ برگزار می‌کند.

جام باشگاه‌­های کتابخوانی کودک و نوجوان از جمله فعالیت‌های ترویجی در حوزه کتاب و کتابخوانی است که توسط دفتر مطالعات و برنامه ریزی معاونت امور فرهنگی وزارت ارشاد در شهرهای مختلف کشور برنامه ریزی و اجرا م‌ی­شود و با استقبال چشمگیر کودکان مواجه شده است. ایجاد باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان نوعی فعالیت اجتماعی است که ضمن ترویج کتابخوانی، به نشاط اجتماعی، تعامل و مشارکت جمعی کودکان و نوجوانان کمک می‌کند.

در این کارگاه کتابداران دوره‌های مختلف را آموزش خواهند دید تا طرح فوق توسط کتابداران در سطح تهران نیز اجرا شود.

علاقه‌مندان برای اطلاع از برنامه‌های کتابخانه فردوس به فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از چهارراه شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و با شماره 44081043 تماس بگیرند.
نظر شما