جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۴۴
کد خبر: ۹۸۷۰۴
|
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۳
نمایش عمومی فیلم‌های «شعله‌ور»، «همه چی عادیه»، «راه رفتن روی سیم» و «پشت دیوار سکوت» از امروز آغاز شد.
آغاز اکران چهار فیلم از امروزبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فیلم‌های «شعله‌ور»، «همه چی عادیه»، «راه رفتن روی سیم» و «پشت دیوار سکوت» از امروز نمایش عمومی خود را آغاز کردند.

«پشت دیوار سکوت» - مسعود جعفری جوزانی 
پشت دیوار سکوت فیلمی به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی، نویسندگی مسعود جعفری جوزانی و سحر جعفری جوزانی و تهیه‌کنندگی فتح‌الله جعفری جوزانی و محمد خزاعی محصول سال ۱۳۹۵ و از محصولات موسسه تصویر شهر است.

این فیلم روایتگر داستان دختر جوانی به نام ستاره است که با همه وجود تلاش می‌کند تغییری در زندگی خود و دیگران ایجاد کند.

سحر جعفری جوزانی، آرمان درویش، مهدی احمدی، رویا تیموریان، امین تارخ، بهزاد فراهانی، سیما تیرانداز، حسین پاکدل و پرویز پورحسینی بازیگران هشتمین ساخته مسعود جعفری جوزانی هستند.

«شعله‌ور» - حمید نعمت‌الله 
شعله‌ور فیلمی به کارگردانی حمید نعمت‌الله، نویسندگی هادی مقدم‌دوست و حمید نعمت‌الله است. این فیلم در سال ۱۳۹۵ ساخته شد و برای نخستین بار در سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد.

شعله‌ور داستان زندگی مردی را روایت می‌کند که احساس می‌کند در زندگی «عددی نشده» است.

امین حیایی، زری خوشکام و دارا حیایی بازیگران ششمین ساخته حمید نعمت الله هستند.

«همه چی عادیه» - محسن دامادی 
همه چی عادیه فیلمی به کارگردانی، تهیه‌کنندگی و نویسندگی محسن دامادی محصول سال ۱۳۹۵ است.

این فیلم روایتگر داستان زندگی جوانی روستایی است که به دلیل کمبود و بحران آب و به دنبال لقمه نانی به پایتخت مهاجرت می‌کند. او مجبور به فعالیت در مشاغلی می‌شود که دانش و تجربه‌ای از آنها ندارد.

عباس غزالی، بهنوش بختیاری، رز رضوی، پژمان بازغی، سحر قریشی، لیلا بلوکات، رضا رویگری و نگین معتضدی بازیگران این فیلم سینمایی هستند. 

«راه رفتن روی سیم» - احمدرضا معتمدی 
راه رفتن روی سیم فیلمی به کارگردانی و نویسندگی احمدرضا معتمدی و تهیه‌کنندگی سعید سعدی محصول سال ۱۳۹۵ است.

این فیلم داستان زندگی یک نوازنده دو تار سنتی را روایت می‌کند که از شهرستان برای پیدا کردن کار به تهران می‌آید و پس از گذشت چندی جذب یک بند راک می‌شود.

احمد مهران‌فر، هومن برق نورد، اندیشه فولادوند و حامد کمیلی بازیگران هفتمین ساخته احمدرضا احمدی هستند.

  • سینماهای سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران پردیس‌های سینمایی ملت، باغ کتاب، تماشا، رازی و راگا و سینما چاپلین فرهنگ‌سرای بهمن، سینما اشراق فرهنگ‌سرای اشراق و سینما پامچال این فیلم‌ها را نمایش می‌دهند.
نظر شما