جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۳۷
کد خبر: ۹۸۸۱۴
|
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۶
نشست ادبی «یک‌شنبه‌های کتاب» با حضور لاله جعفری داستان نويس، مترجم و كارگردان در کتابخانه گلبرگ برگزار می‌شود.
خالق «عمه نارنجی» مهمان ویژه برنامه یک‌شنبه‌های‌ کتاب
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ در نشست یک‌شنبه‌های کتاب گلبرگ لاله جعفری نویسنده کودک و نوجوان‌ مهمان برنامه خواهد بود و کتاب‌های« عمه نارنجی »، «خانم غول و آقا غول» و «لنگه جوراب قرمز» از آثار این نویسنده معرفی و بررسی می‌شود.

همچنین علاقه‌مندان می‌توانند سوالات و نظرات خود را پیرامون این مجموعه‌ها با نویسنده مهمان در میان بگذارند.

لاله جعفری داستان نويس، مترجم و كارگردان متولد سال ۱۳۴۵ اصفهان است. وی دارای مدرک كارشناسی هنرهای دراماتیک از دانشگاه تهران و ازجمله فعاليت او نوشتن فيلم نامه سريال‌های تلويزيونی كودک و نوجوان، مسئول جلسات قصه نويسی در سروش و كانون پرورش كودكان و نوجوانان بوده است. برخی از آثار وی عبارتند از؛ «بوي خوشمزه»، «آن روز، هشت صبح»، «قشنگ‌ترين جا»، «نقلي و گلي»، مجموعه‌ »قصه‌هاي ساندويچی»، «بزکوهی»، «شلپ‌شلپ» و مجموعه‌ هفت قصه از «قصه‌های جن و پری»

یک‌شنبه‌های کتاب نشست‌های معرفی و بررسی کتاب و دیدار چهره به چهره با نویسنده‌های کشور است که با حضور نویسندگان منتخب در حوزه‌های مختلف و علاقه‌مندان به حوزه ادبیات و نشر در کتابخانه‌های منطقه ۸ برگزار می‌شود. 

در این نشست‌ها، علاوه بر برپایی نمایشگاه کتاب، کتاب‌های تازه‌ نشر معرفی شده و از نویسندگان تقدیر می‌شود.

علاقه‌مندان به شرکت در اين برنامه می‌توانند عصر روز یک شنبه چهار شهریور ساعت ۱۷ به خانه فرهنگ و کتابخانه گلبرگ واقع در نارمک ، دردشت شمالی، خیابان ۷۲ شرقی، پایین تر از مترو علم و صنعت مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن‌های 77183995، 77183997 و 77183998 تماس بگیرند.

نظر شما