جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۵۵
کد خبر: ۹۸۹۰۳
|
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳
نشست این هفته از کانون فیلم «یک فیلم-یک نقد» فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی به پخش و نقد فیلم یادآوری(۲۰۱۷) به کارگردانی مارک پلانسکی اختصاص دارد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فیلم سینمایی یادآوری روز یکشنبه ۱۱ شهریور ساعت ۱۸:۳۰ در فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی پخش و دکتر غلامرضا آذری به نقد و بررسی آن می‌پردازد.
 
این فیلم داستان دو برادر است که طی یک تصادف به شدت آسیب می‌بینند و یکی از آنها می‌میرد. دیگری، سم بلوم(پیتر دینکلیج)، که پشت فرمان بوده، عذاب وجدان رهایش نمی‌کند.

حالا او می‌خواهد از این عذاب رهایی یابد. از طرفی گوردون دان(مارتین دونوان) دانشمندی است که دستگاهی ساخته که با آن می‌توان به همه خاطرات هر انسانی به صورت تمام و کمال دسترسی داشت. سم سعی می‌کند به آن دست پیدا کند که ناگهان دانشمند می‌میرد یا کشته می‌شود. مرگ مشکوک او باعث می‌شود سم به دنبال کشف راز مرگ او بیفتد ...
 
علاقه‌مندان برای حضور در برنامه می‌توانند به نشانی خیابان پاسداران، خیابان شهید گل نبی، خیابان شهید ناطق نوری، میدان قبا، فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی مراجعه کنند یا با شماره 26701536 تماس بگیرند.
نظر شما