شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۲۷
کد خبر: ۹۹۰۹۵
|
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۴
محفل ادبی ققنوس همزمان با فرا رسیدن ماه محرم، دوشنبه ۲۶ شهریورماه با حضور شاعران آیینی در مجتمع فرهنگی هنری نور برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، محفل ادبی «ققنوس» به مناسبت فرا رسیدن محرم و روزهای سوگواری شهادت سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) از جمله برنامه‌های «جلوه سوگ» منطقه ۵، در قالب شب شعر آیینی با عنوان «حماسه شعر عاشورایی» و با حضور شاعران و علاقه‌مندان به شعر و ادبیات، روز دوشنبه ۲۶ شهریورماه ساعت ۱۷ با بخش‌های مختلف در مجتمع فرهنگی هنری نور برگزار می شود.
 
در این جلسه که با هدف ترویج و گسترش فرهنگ عاشورا و قیام کربلا اجرا می شود، مینا آقا زاده، کارشناس مجری برنامه، ضمن معرفی مجموعه آثار برتر در حوزه شعرهای آیینی با موضوع محرم و عاشورا، به خوانش برخی از آثار منتخب می‌پردازد؛ همچنین شاعران حاضر در انجمن ققنوس نیز اشعار عاشورایی خود را قرائت می‌کنند و  از سوی حاضران نقد و بررسی می‌شود.
 

علاقمندان به شعر و ادب برای حضور در این برنامه می توانند به مجتمع فرهنگی هنری نور واقع در خیابان آیت الله کاشانی، بین تقاطع ستاری و شاهین، جنب شهر کتاب مراجعه کنند و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن  44088708  تماس بگیرند.
نظر شما