شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۴۵
کد خبر: ۹۹۴۵۱
|
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۷
فرهنگ‌سرای کار و تعاون برگزار می‌کند
فرهنگ‌سرای کار و تعاون به مناسبت ایام محرم و صفر و شهادت حضرت رقیه (س) ویژه‌برنامه کودکان عاشورایی را با قصه‌گویی و روایتگری قیام عاشورا برگزار می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فرهنگ‌سرای کار و تعاون به مناسبت ایام محرم و صفر و شهادت حضرت رقیه (س) ویژه‌برنامه کودکان عاشورایی را با قصه‌گویی و روایتگری قیام عاشورا، نقاشی دیواری و مدیحه‌سرایی روز دوشنبه ۲۳ مهر ماه ساعت ۱۰ برگزار می‌کند.

در این برنامه نوآموزان فرهنگ‌سرای کار و تعاون به همخوانی و سینه‌زنی می‌پردازند و ایستگاه صلواتی میزبان کودکان عاشورایی است.

کودکان عاشورایی از ویژه‌برنامه‌های «جلوه سوگ» است که سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران همزمان با فرا رسیدن ماه‌های محرم و صفر در قالب برپایی نمایشگاه‌های عاشورایی، برگزاری مسابقات عاشورایی، تعزیه‌خوانی، پرده‌خوانی، تولید محصولات عاشورایی و... در فرهنگ‌سراهای تهران برگزار می‌کند. 

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی بزرگراه یادگار امام (ره) جنوب، تقاطع خیابان هاشمی، پلاک ۷۶، فرهنگ‌سرای کار و تعاون مراجعه کنند یا با شماره تلفن: ۶۶۰۴۴۸۸۷ تماس بگیرند.
نظر شما