جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۱۷
کد خبر: ۹۹۵۷۷
|
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۲
فرهنگ‌سرای امید به عنوان یک مرکز فعال با ۱۵ سال سابقه فعالیت در حوزه سالمندان، در کنفرانس دوسالانه سالمندی منقطه آسیا و اقیانوسه حضور دارد.
حضور فرهنگ‌سرای امید در کنفرانس دوسالانه سالمندیبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مرضیه خسروی سرپرست فرهنگ‌سرای امید گفت: در پی نخستین میزبانی ایران در کنفرانس دو سالانه سالمندی منطقه آسیا و اقیانوسیه، فرهنگ‌سرای امید به عنوان یک مرکز فعال با ۱۵ سال سابقه فعالیت در حوزه سالمندان در این کنفراس حضور دارد.

وی افزود: هدف از حضور در این کنفرانس گسترش ارتباط با سازمان‌ها و نهادهای فعال در حوزه سالمندان است تا فضایی برای گفت و گو، مشورت، همکاری و طرح ایده‌های جدید در این حوزه شکل بگیرد.

خسروی در خصوص در توضیح این کنفرانس گفت: کنفرانس دوسالانه سالمندی آسیا و اقیانوسه با عنوان «خانواده، جامعه و دوست در جامعه رو به سالمندی» با حضور بیش از ۳۰ کشور از اول تا سوم آبان در هتل پارسیان استقلال برگزار می‌شود.

سرپرست فرهنگ‌سرای امید بیان کرد: فرهنگ‌سرای امید با حضور در این کنفرانس درباره خدمات سازمان فرهنگی هنری و شهرداری تهران، فعالیت‌های اجتماعی و ارائه کارت منزلت به افراد بالای ۶۵ سال از سوی فرهنگ‌سرای امید، مطالبی را ارائه می‌کند. همچنین گزارش‌هایی از فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی هنری که در طول ۱۵ سال در فرهنگ‌سرای امید شکل گرفته است، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد.
 
خسروی در پایان گفت: در کنفرانس دوسالانه سالمندی، سخنرانی‌های مختلف در حوزه سالمندی از سوی نمایندگان سازمان‌ها و نهادهای فعال در این حوزه، صورت می‌گیرد و در روز پایانی مهمان‌ها از بخش‌های مختلف تهران که در حوزه سالمندان فعالیت می‌کنند، بازدید میدانی دارند.
نظر شما