جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۲۱
کد خبر: ۹۹۵۷۸
|
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۶
۵۹۶ متقاضی فعالیت آموزشی در فرهنگ‌سراها و خانه‌های فرهنگ در آزمون‌های مرکز مطالعات و آموزش سازمان فرهنگی هنری شرکت کردند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، این آزمون‌ها در هفت گروه آموزشی «مدرس علوم قرآنی»، «مربی خانه‌های کودک»، «مربی حوزه کودک»، «ارتقای کمک‌مربی به مربی»، «مدرس رایانه و حسابداری»، «مدرس زبان انگلیسی» و «دستیاری آموزش» از تیر تا آبان ماه سال جاری برگزار شد.

سید نوید برکچیان رییس مرکز مطالعات و آموزش سازمان فرهنگی هنری با اعلام این خبر گفت: از مجموع متقاضیان برای شرکت در آزمون‌های علمی و مهارتی، ۳۶۵ نفر در فرایند آزمون‌ها پذیرفته شده‌اند. افرادی که صلاحیت علمی و مهارتی‌شان در این آزمون‌ها احراز شده، می‌توانند پس از دریافت اعتبارنامه به عنوان مربی خانه‌های کودک شهر شکوفه‌ها، مدرس دوره‌های آموزشی و دستیار آموزش در فرهنگ‌سراها و خانه‌های فرهنگ فعالیت داشته باشند.

وی درباره افرادی که نتوانسته‌اند حد نصاب امتیاز قبولی را در آزمون‌ها کسب کنند، گفت: افرادی که به دلیل غیبت در آزمون یا کسب نکردن نمره قبولی، صلاحیت فعالیت آموزشی‌شان تأیید نشده، در صورت تمایل می‌توانند با مراجعه به واحدهای آموزش فرهنگ‌سراها برای شرکت مجدد در آزمون‌ها نام‌نویسی کنند تا درخواستشان از طریق سامانه سینا پیگیری و بررسی شود.

برکچیان در توضیح شاخص‌های احراز اعتبارنامه آموزشی نیز افزود: برای دریافت اعتبارنامه آموزشی علاوه بر قبولی در آزمون عملی و مهارتی، ضروری است متقاضیان پذیرفته شده برای فعالیت آموزشی در فرهنگ‌سراها و خانه‌های فرهنگ گواهی عدم سوءپیشینه خود را به این مرکز ارائه دهند. همچنین ارائه کارت بهداشت برای مربیان خانه‌های کودک شهر شکوفه‌ها ضروری است.

نظر شما