جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۲:۲۰
کد خبر: ۹۹۸۳۷
|
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۸
فرهنگ‌سرای فردوس همایش روان‌شناسی «مهرواژه‌های زندگی» را با موضوع بررسی تله‌ها یا طرحواره‌های «بی اعتمادی و بدرفتاری» برگزار می‌کند.
طرحواره «بی اعتمادی و بدرفتاری» در فردوس تشریح می‌شودبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، همایش روانشناسی «مهرواژه‌های زندگی» با شعار محوری «زندگی خود را بیافرینید» و با موضوع بررسی طرحواره‌های بی اعتمای و بدرفتاری، روز چهارشنبه ۲۳ آبان ساعت ۱۰ در شصتمین برنامه خانواده پایدار فرهنگ‌سرای فردوس برگزار می‌شود.

طرحواره بی اعتمادی و بدرفتاری این باور را در ذهن افراد شکل می‌دهد که اطرافیان آن‌ها به زودی می‌میرند، آن‌ها را دست می‌اندازند، اموالشان را می‌دزدند یا اینکه امتیازاتشان را از دستشان می‌گیرند و در بدترین شکل، دیگران در پی سوء استفاده یا تحقیر کردنشان هستند. این افراد به درستی و صداقت دیگران اعتماد ندارند و سخت نگران این مسئله هستند.

افرادی که این طرحواره را دارند، مایل به ایجاد روابط صمیمی نیستند، آن‌ها افکار و احساسات خصوصی خود را با دیگران در میان نمی‌گذارند یا اینکه زیاد به دیگران نزدیک نمی‌شوند و در برخی موارد به گونه‌ای پیشگیرانه با دیگران بدرفتاری می‌کنند یا آن‌ها را گول می‌زنند. می‌توان گفت بدرفتاری و قربانی شدن، شاخصه‌های رفتاری آن‌ها هستند.

علاقه‌مندان برای شرکت در این همایش رایگان می‌توانند به فرهنگ‌سرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از چهار راه مخابرات مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 44058900 تماس بگیرند.
نظر شما