جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۱۹
کد خبر: ۹۹۹۴۰
|
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۵
کانون «شهر هوشمند» فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات با هدف فرهنگ‌سازی شهر الکترونیک آغاز به کار کرده است.
تاسیس کانون «شهرهوشمند» در فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعاتبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، کانون شهر هوشمند با اهداف فرهنگ‌سازی و ترویج در حوزه شهر الکترونیک، فراهم‌سازی زمینه پژوهش برای اعضا کانون با توجه به اولویت بحران‌های شهری و ایجاد ارتباطات کارآمد و تجاری سازی محصولات حوزه شهر هوشمند، فعالیت خود را آغاز کرده است و به دنبال هم‌افزایی و سرعت بخشیدن به حل معضلات و بحران‌های شهری است که شهروندان و متولیان شهری را درگیر خود کرده است.

فعالیت‌های این کانون به صورت خلاصه در قالب آموزش و ترویج در حوزه‌های دانشگاهی، عمومی و صنعتی، امکان مهارت آموزی برای دانشجویان دارای طرح و پروژه در حوزه شهر هوشمند و زمینه سازی پژوهش بصورت عملیاتی، رایزنی برای جذب سرمایه و حمایت جهت تجاری سازی محصولات در حوزه شهر هوشمند قرار می‌گیرد.

این کانون متشکل از ۵ متخصص و مدرس دانشگاهی در حوزه ترویج و آموزش، فنی و حقوق در زمینه پلتفرم اینترنت اشیا و ۲ مشاور است.

اولین جلسه این کانون ۲۰ آبان با حضور تمامی اعضا برگزار شد و در این جلسه مقرر شد که سند استراتژی و کارگروه‌های مربوطه مشخص و به زودی به تصویب اعضا برسد. همچنین نحوه عضو گیری و اطلاع رسانی آن مشخص شود.

علاقه‌مندان و پژوهشگران به فعالیت در حوزه شهر هوشمند، برای عضویت در این کانون می‌توانند به فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات واقع در میدان انقلاب، خیابان کارگر جنوبی، تقاطع خیابان جمهوری مراجعه کنند یا برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۶۶۹۰۲۱۳۸ تماس بگیرند.
نظر شما