شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۰۴
کد خبر: ۹۹۹۶۰
|
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۷
با تجلیل از کتابداران کتابخانه‌های سازمان فرهنگی هنری برگزار می‌شود
مدیر امور کتابخانه‌ها و ترویج فرهنگ کتابخوانی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از برگزاری نهمین جشن کتاب‌یار ویژه تجلیل از کتابداران در فرهنگ‌سرای اندیشه خبر داد.
نهمین جشن «کتاب‌یار» در فرهنگ‌سرای اندیشهبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، ایمان کرد مدیر امور کتابخانه‌ها و ترویج فرهنگ کتابخوانی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از برگزاری نهمین جشن «کتاب‌یار» خبر داد و گفت: نهمین جشن کتاب یار ویژه تجلیل از کتابداران کتابخانه‌های سازمان فرهنگی روز پنجشنبه یکم آذر ماه ساعت ۹:۳۰ با حضور سعید اوحدی رییس سازمان فرهنگی هنری و جمعی از مدیران و چهره‌های فرهنگی در فرهنگ‌سرای اندیشه برگزار می‌شود. 

وی اضافه کرد: در این مراسم از کتابخوانان برتر، کتابخانه‌های برگزیده، پیشکسوتان کتابداری، ناشران فعال علوم اطلاعات و کتابداری، مدیران فرهنگی هنری مناطقی که در ترویج فرهنگ کتابخوانی کوشش کرده‌اند و دو کتابدار بازنشسته که در کتابخانه‌های سازمان فرهنگی هنری فعالیت داشته‌اند، تقدیر می‌شود. نورالله مرادی پیشکسوت کتابداری و دو انتشارات چاپار و کتابدار که در حوزه علوم اطلاعات و کتابداری فعال هستند، از تقدیرشدگان این برنامه خواهند بود. 

علاقه‌مندان برای حضور در جشن کتاب‌یار می‌توانند به فرهنگ‌سرای اندیشه واقع در خیابان شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان، بوستان شهید منفرد نیاکی (اندیشه) مراجعه کنند. 

نظر شما