چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۴۸
کد خبر: ۱۱۴۸۳۱
|
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۹
مراسم اختتامیه مسابقه بزرگ «دنیای زیبای من» و اهدای جوایز به برندگان مسابقه در روز نیمه شعبان در ایوان انتظار برگزار می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، محسن دستمالچی رییس فرهنگ‌سرای ولا با اعلام این خبر افزود: با پایان یافتن داوری مسابقه بزرگ «دنیای زیبای من» که در دو رشته نقاشی و قصه‌گویی برگزار شد و مشخص شدن ۳۶ برنده، مراسم اختتامیه همزمان با نیمه شعبان و سالروز میلاد باسعادت منجی عالم بشریت و با حضور شخصیت‌های فرهنگی هنری کشور در ایوان انتظار میدان ولی‌عصر(عج) برگزار خواهد شد.

رییس فرهنگ‌سرای ولا ادامه داد: بیش از هزار و ۶۰۰ اثر شامل هزار و ۴۳۶ نقاشی و ۲۲۹ قصه‌گویی به دبیرخانه این مسابقه رسید که با داوری انجام‌شده توسط مصطفی رحماندوست، محمدرضا سرشار و کمیل کریمی، ۳۶ نفر برنده از جوایز نفیسی از قبیل دوچرخه، تبلت و کارت‌های هدیه نقدی برخوردار خواهند شد.

دستمالچی با اشاره به بخش‌های مختلف آیین اختتامیه گفت: اجرای نقالی و منقبت‌خوانی ویژه ولادت حضرت مهدی(عج)، اجرای گروه سرود دانش‌آموزی گروه فرهنگی اسرا و برپایی نمایشگاه آثار برتر مسابقه از جمله برنامه‌های جنبی مراسم اختتامیه است که در روز دوشنبه ۹ فروردین ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در ایوان انتظار برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند به متروی میدان ولی‌عصر(عج)، ایوان انتظار مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۳۳۳۸۰۳۰۳ تماس بگیرند. 
نظر شما