شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۲:۴۱
کد خبر: ۱۲۰۴۰۰
|
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۵
در هسته اوليه اين ستاد هنرمنداني چون رضا مهدوي، سيدعبدالحسين مختاباد، سيد ابوالحسن مختاباد، سيد عليرضا ميرعلي نقي، فاضل جمشيدي، شهرام صارمي و ... حضور دارند و با امضاي يك بيانيه، آمادگي خود را جهت گسترش فعاليت‌هاي اجتماعي در حوزه موسيقي، هنرمندان موسيقي و بهبود شرايط و ارتقاي شأن و جايگاه و رفاه و تامين ايشان اعلام كردند.
تشکیل«ستاد راهبردي هنر موسيقي»به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر،«ستاد راهبردي هنر موسيقي» با انتشار بيانيه‌اي با حضور هنرمندان و محققاني از عرصه موسيقي، اعلام موجوديت كرد. 
به گزارش «اعتماد»، اين ستاد كه اختصاصا «#ستاره» ناميده مي‌شود در نخستين اعلام نظر خود و به منظور ايجاد شرايط مناسب و بررسي‌هاي دقيق‌تر و كارشناسي‌شده، خواستار اختصاص زمان طولاني‌تر مبني بر دريافت بيوگرافي و برنامه‌هاي كاري مديرعامل آتي «خانه موسيقي» شده‌اند؛ در بيانيه ستاد راهبردي هنر موسيقي بر ضرورت و اهميت اين امر مهم تاكيد و از «هيات‌مديره» خانه موسيقي ايران خواسته‌ شده است كه از عجله و شتاب در انتخاب فوري مديرعامل پرهيز كند و فرصتي طولاني‌تر و مناسب فراهم كنند تا كانديداها و نامزدهاي مديرعاملي اين نهاد فرصت ارايه «رزومه و برنامه‌هاي عملياتي» خود را جهت ارايه به هيات‌مديره و جامعه موسيقي داشته باشند تا همزمان در منظر افكار عمومي موسيقي‌دانان صالح‌ترين و كارآمدترين مديرعامل براي نهاد مدني ـ هنري و اجتماعي موسيقي فراهم شود. 

مجمع عمومي خانه موسيقي ايران جهت برگزاري انتخابات هيات‌مديره و بازرس اين نهاد، ۲۳ آبان‌ماه برگزار شد و داريوش پيرنياكان، حميدرضا عاطفي، حميدرضا اردلان، هنگامه اخوان، محسن رجب‌پور، زيدالله طلوعي و مسعود شعاري به عنوان اعضاي هيات‌مديره  خانه موسيقي ايران و اميرعباس ستايشگر (علي‌البدل اول)  و عليرضا آزادگان مهر (علي‌البدل دوم) انتخاب شدند.
نظر شما