جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۵۹
کد خبر: ۱۲۱۹۷۱
|
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۰
در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل موسسه تصویر شهر مطرح شد
آیین تکریم و معارفه مدیرعامل موسسه تصویر شهر شنبه دوم بهمن با حضور اعضای هیئت مدیره این موسسه در پردیس سینمایی ملت برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، آیین تکریم و معارفه مدیرعامل موسسه تصویر شهر با حضور آیت‌الله ایزدیان مشاور عالی رییس سازمان فرهنگی هنری و اعضای هیئت مدیره موسسه تصویر شهر، شنبه دوم بهمن در پردیس سینمایی ملت برگزار شد.

نام موسسه تصویر شهر به لیست پخش کنندگان آثار سینمایی اضافه شد

در ابتدای مراسم هاشم میرزاخانی مدیرعامل سابق موسسه تصویر شهر گفت: روز جدایی آدم از محیطی که در آن تجربه‌های خوبی کسب کرده، روز سخت و تلخی است. اما خدا را شاکرم که سه سال از زمان زندگی‌‌ و فعالیت کاری خود را در خدمت به همچین مجموعه‌ای و با همکاران بسیار خوبی گذراندم.

وی افزود: همکاران من در این مجموعه جزو همکاران فراموش نشدنی در سابقه کاری من هستند. همه به رشد مجموعه کمک کردند و توانستیم با هم اتفاق‌های خوبی را رقم بزنیم. خوشحالم وعده‌هایی را که روز اول کاری قول آن را دادم، نظیر بازسازی‌ها و بالابردن تولیدات مجموعه، در همه پردیس‌های چهارگانه محقق شد. 

میرزاخانی افزود: خوشبختانه مجوز پخش آثار سینمایی توسط موسسه تصویر شهر گرفته شده و به عنوان پخش کننده از این پس فعالیت خواهد داشت.

وی در اخر از اعضای هیت مدیره و از مدیران پردیس‌های مختلف برای همکاری به خصوص در شرایط سخت کرونایی تشکر و قدر دانی کرد.

در ادامه مراسم گزارش تصویری از مجموعه فعالیت‌های موسسه تصویر شهر از دی ماه سال ۱۳۹۷ تا آذر ماه سال ۱۴۰۰ مثل بروز رسانی سیستم نمایش، افزایش ظرفیت سالن‌های نمایش، برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم شهر، فعالیت‌های فرهنگی، تولیدات این موسسه مثل خونه‌مونی، فيلم سینمایی و.... ارائه شد.

نام موسسه تصویر شهر به لیست پخش کنندگان آثار سینمایی اضافه شد

در ادامه مجید اکبرشاهی مدیرعامل جدید موسسه تصویر شهر ضمن تشکر از هیئت مدیره گفت: امیدوارم امانت دار خوبی باشم. همچنین باید از آقای امرودی که به من اعتماد کردند تشکر کنم. در این مجموعه زحمات زیادی کشیده شده و گام‌های بلندی برداشته شده است که ما این مسیر را ادامه خواهیم داد. 

وی افزود: تحویل گرفتن یک مؤسسه شسته و رفته از آقای میرزاخانی و ادامه مسیر، بسیار دشوار است. الحمدلله که آقای میرزاخانی در هیئت مدیره حضور دارند و از مشورت‌های ایشان استفاده خواهیم کرد.

وی در ادامه به تشریح برخی از برنامه‌هایش پرداخت و گفت: نیروی انسانی؛ سرمایه هر مجموعه‌ای است. همه اتفاقات و فعالیت‌ها با زحمات این نیروها به ثمر رسیده است و خداراشکر دغدغه‌مندی و همیت اجرایی‌شان برای من ستودنی است. کرونا از نظر اقتصادی بسیار فشار آورد و محدودیت‌هایی را ایجاد کرد، بنابراین در آینده تلاش می‌کنیم بتوانیم محدودیت‌ها را کنار بزنیم.  توجه به پردیس‌ها و مشکلات‌شان از دیگر برنامه‌های پیش‌روست. حدود ۱۵ سال از فعالیت پردیس‌ها می‌گذرد و فرسودگی‌هایی ایجاد شده است که باید حل شوند.

وی در ادامه بیان کرد: بحث توسعه فرهنگی نیاز به توجه ویژه به توسعه هنر و فرهنگ عمومی است و بحث دیگر مباحث اقتصادی است که باید از سانت به سانت مجموعه‌ها در حوزه فرهنگی، هنری و اقتصادی استفاده ببریم.

تولید اصلی‌ترین ماموریت ما در موسسه تصویر شهر است

این مدیر سینمایی بحث برندینگ و ارتباط با پردیس را از دیگر برنامه‌های خود مطرح کرد و اشاره کرد: کرونا ارتباط ما با مخاطب را محدود کرده بود. اگر بتوانیم در مجموعه پردیس‌ها پرمخاطب‌ترین آثار را شناسی کنیم و جلسات و نقد و پاتوق‌های اکران فیلم برای فیلم‌های ارزشمند و انقلابی بگذاریم، قطعا به رونق گذشته بر می‌گردیم.

مدیرعامل موسسه تصویرشهر در ادامه از برگزاری جشنواره فیلم شهر در تابستان سال ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: جشنواره فیلم شهر در سال ۱۴۰۰ برگزار نشد و در حال برنامه‌ریزی هستیم در تابستان سال آینده بتوانیم جشنواره‌ای خوب با همه مقتضیاتش برگزار کنیم و طبق برنامه‌ریزی اولیه آن را داشته باشیم.

وی در پایان مهمترین نکته در موسسه را بحث تولید دانست و بیان کرد: بحث تولید با کمک‌هایی که قولش را از مجوعه‌های مختلف گرفتیم اصلی‌ترین ماموریت‌مان محسوب می‌شود و آرایش نیروها و تغییراتی را می‌طلبد که امیدواریم به سرانجام برسد.

نام موسسه تصویر شهر به لیست پخش کنندگان آثار سینمایی اضافه شد

حسن خجسته رییس هیئت مدیره موسسه تصویر شهر از دیگر سخنرانان این مراسم بود که ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا(س) گفت: آقای میرزاخانی ذهنش پر از ایده است و پشتکار زیادی برای به سرانجام رساندن کارها دارند. خداراشکر که ایشان به جایی رفتند که ظرفیت بیشتری برای خدمت دارد. پردیس برای ایشان جای کوچکی بود. کار در حوزه فرهنگی واقعا سخت است. امیدوارم همینطور که در پردیس موفق بودند در جایگاه جدید هم موفق باشند.

وی افزود: کار فرهنگی نیازمند زمان است تا به نتیجه برسد. فعالیت در این حوزه یک کار جهادی به حساب می‌آید زیرا نتیجه گاهی دیده نمی‌شود. تلاش در این حوزه هزاران برابر حوزه‌های دیگر است.

در پایان آیت‌الله ایزدیان مشاور عالی رییس سازمان فرهنگی هنری ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه (س) درباره پیشرفت‌های موسسه تصویرشهر و پردیس ملت در زمان فعالیت هاشم میرزاخانی صحبت کرد و در ادامه گفت: برای انتخاب مدیر عامل جدید افراد مختلفی مطرح شدند و رزومه‌های متعددی بررسی شد. در نهایت از بین دو نفر در کمیته انتصابات آقای اکبرشاهی با رای بیشتر انتخاب شدند. امیدوارم هر دو بزرگوار در جایگاه‌های جدید خود موفق باشد. 

در پایان با اهدای لوح هیئت مدیره به هاشم میرزاخانی از زحمات ایشان تقدیر و مجید اکبرشاهی به عنوان مدیرعامل جدید موسسه تصویر شهر معرفی شد. 

مطالب مرتبط
نظر شما