شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۳۰
کد خبر: ۱۲۲۸۵۶
|
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۳
نمایشگاه گروهی طراحی نشانه با عنوان «نقش نشان» به سرپرستی آتنا غفاری در فرهنگسرای خانواده (نگارخانه شفق) برپا شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ در این نمایشگاه 41 اثر در ابعاد ۳۰*۴۰ سانتیمتر با موضوع طراحی لوگو و لوگوتایپ در معرض دید علاقه‌مندان است.
آثار الهه ملک علائی، الناز کریمی، فرزانه احسانی نیکو، فاطمه عابدی، فاطمه خسروی، فائزه فاتحی، مائده حجتی، مریم جوکار، مهسا رحیمی، محدثه قمصری، مونا شاهمرادی، ساجده عباسی، سارا ترکی، زهرا حیدری، زهرا رجب علی‌ها در نمایشگاه گروهی«نقش نشان» به نمایش گذاشته می‌شود.
«آتنا غفاری» عضو رسمی انجمن طراحان گرافیک ایران، عضو رسمی انجمن سفالگران ایران و مدرس گروه گرافیک دانشکده فنی ولیعصر تهران است وی سابقه همکاری با مجموعه های مختلف و متعدد فرهنگی، هنری و تجاری متعدد را در کارنامه حرفه‌ای خود دارد و برپایی نمایشگاه‌ انفرادی و گروهی سرامیک، بسم الله، سرامیک قاصدک و شرکت در اولین و دومین نمایشگاه دوسالانه ی بسته بندی کشور از جمله فعالیت‌های هنری وی است.
علاقه مندان برای بازدید از نمایشگاه یاد شده می توانند تا 16 اسفندماه از ساعت ۹ تا ۱۸(به جز ایام تعطیل) به فرهنگسرای خانواده(نگارخانه شفق) واقع در خیابان سید جمال الدین اسد آبادی(یوسف آباد)، خیابان بیست و یکم، بوستان شفق مراجعه کنند.

نظر شما