چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۱۱
کد خبر: ۱۲۲۸۷۶
|
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۳
در آستانه عید مبعث، خانواده شهید والامقام خسرو و فتحی در قالب برنامه "مهرآیین" دوشنبه نهم اسفند ماه سال جاری تکریم می‌شود.
تکریم خانواده معظم شهید «خسرو  فتحی» در برنامه مهرآیینبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، در قالب بسته برنامه های استقبال از بهار با عنوان "فصل دل تکانی" ،جمعی از همکاران مراکز فرهنگی هنری منطقه چهارده در معیت سرپرست فرهنگی هنری منطقه چهارده و فرهنگسرای اخلاق، مسئولانی از شهرداری منطقه چهارده و بنیاد شهید و امور ایثارگران و دبیر کانون کهربای تعزیه با حضور در منزل خانواده معزز شهید "خسرو فتحی" با خانواده آن شهید دیدار می کنند.

 در این دیدار خانواده معظم شهید گوشه ای از خاطرات و نیمرخی از خصوصیات اخلاقی و رفتاری آن شهید والامقام را بازگو می‌کنند و در پایان برنامه هدایای معنوی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، شامل عکس کشیده شده شهید به همراه بسته  فرهنگی و هدیه کانون کهربای تعزیه به رسم یادبود تقدیم خانواده معظم شهید می شود.

 شهید خسرو فتحی، متولد ۱۳۴۴ ، که تا اول راهنمایی درس خواند و با آغاز جنگ تحمیلی عراق علیه ایران به جبهه ها شتافت و دوم شهریور ۱۳۶۲ بر اثر اصابت ترکش خمپاره به فیض عظیم شهادت نائل آمد.
نظر شما