شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۳۵
کد خبر: ۱۲۳۳۴۱
|
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۹
رضا دوستعلی، مدیر فرهنگی هنری منطقه 4 و رییس فرهنگسرای اشراق از اجرای ویژه برنامه‌های فرهنگسرای اشراق به مناسبت نوروز ۱۴۰۱ با عنوان «نوروزگاه» خبر داد.
برنامه های فرهنگی هنری منطقه 4 در ایام تعطیلات نوروزبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، رضا دوستعلی (مدیر فرهنگی هنری منطقه 4 و رییس فرهنگ‌سرای اشراق) با بیان اینکه مخاطبان برنامه «نوروزگاه» کودکان، نوجوانان، جوانان و خانواده‌ها هستند اظهار کرد: برپایی ایستگاه‌های تفریحی، خانوادگی با رعایت پرتکل‌های بهداشتی در ایام تعطیلات نوروزی در فضای فرهنگسرای اشراق  همراه با اجرای برنامه و استیج با رویکردهای محتوایی برنامه و عرضه محصولات فرهنگی از جمله فعالیت‌های  فرهنگی هنری در ایام تعطیلات است.
مدیر فرهنگسرای اشراق در خصوص سرفصل‌های  ویژه برنامه نوروزگاه عنوان کرد: بر این اساس رادیو نوروزگاه، قصه‌های نوروزی و کارگاه ساخت کاردستی، ایستگاه هنری شامل (سفال، نقاشی، خط، طراحی و نقاشی، معرق، مشبک، رزین، خراش روی فلز و حکاکی روی چرم)، خیمه شب بازی، نمایشگاه عروسکی و اجرای نمایش عروسکی، ایستگاه مبادله کتاب، سُرنا و دُهل، اجرای موسیقی و بازی کودکان و نوجوانان، نمایش کودک، نقالی مرشد خرمی، موسیقی اقوام و دف و نی از برنامه‌های نوروزی  فرهنگسرای اشراق است.
مدیر فرهنگی منطقه 4 تاکید کرد: برنامه‌های ویژه ایام نوروزی  با عنوان «نوروزگاه»به صورت مجازی هم برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند از این طریق اینستاگرام  در این برنامه‌ها شرکت داشته باشند.
رضا دوستعلی همچنین درباره فعالیت کتابخانه‌ها در ایام تعطیلات برای دسترسی مخاطبان به منابع بیان کرد: از سوم فروردین ماه 1401 دو کتابخانه شهید آوینی و کتابخانه شیخ اشراق باز هستند. واز ساعت ۹ تا ۱۷ به علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی  خدمات ارائه می دهد.
رضا دوستعلی افزود، ویژه  برنامه "نوروزگاه" از ۶ تا ۱۳ فروردین ماه،ساعت ۱۰ تا ۱۷ برگزار می شود
نظر شما