يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۲:۲۰
کد خبر: ۱۲۳۵۹۷
|
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۷
همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان برنامه های فرهنگ‌سرای خانواده در قالب بسته برنامه «برآستان جانان» اعلام شد.

برنامه‌های فرهنگسرای خانواده به مناسبت ماه مبارک رمضان اعلام شدبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، در ماه مبارک رمضان در کنار عبادت پروردگار و توجه به معنویت، فرصت مناسبی در اختیار خانواده ها قرار دارد تا در کنار هم اوقات بیشتری را سپری کنند به همین منظور این مرکز با هدف گسترش و تعمیق شناخت شهروندان از الگوهای دینی، گسترش فرهنگ حلم، صبر، احترام، آرامش و مهربانی در روابط فردی، اجتماعی و خانواده، ترویج و اقامه نماز، انس با قرآن و بهره برداری از متون مرجع دینی با محوریت قرآن کریم و... برنامه‌هایی را به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌کند.

در بخش حضوری برنامه «محفل انس با قرآن کریم» (جز خوانی و تفسیر قرآن کریم)، «تنور دلگرمی» (با هدف تکریم و کمک به اقشار آسیب پذیر در مواجهه با بیماری کرونا و ترویج روح انفاق، بخشش و نوع دوستی به نیازمندان با پخت و توزیع نان صلواتی در میان ساکنین روستای محروم و کم برخوردار تُرك آباد مرتضی گرد)، «کمک مومنانه» (توزیع ارزاق ویژه ماه مبارک رمضان در بین محرومان) برگزار می‌شود.

در بخش مجازی فتوکلیپ‌ «آیات نور» با موضوع معرفی آیات کاربردی هر جز از قرآن کریم و استوری «نوای دل» شامل فرازهایی از دعای ابوحمزه ثمالی، افتتاح، دعاهای روزانه ماه مبارک رمضان منتشر می شود.

همچنین انتشار فتوکلیپ«ماه مبارک رمضان و نیایش خانواده» با حضور محمد فضلی به موضوع دورهمی‌ خانواده در ماه مبارک رمضان، نقش دین در مراحل مختلف زندگی انسان، تأثیرات روانی روزه گرفتن در زندگی انسان، ویژگی های ماه رمضان و ... از دیگر برنامه های مجازی فرهنگ‌سرای خانواده در ماه پرفضیلت رمضان است.

شهروندان برای بهره مندی از برنامه‌ های یاد شده می توانند تا 11اردیبهشت ماه به صفحه‌های مجازی این مرکز به نشانی Farhangsara_khanevade@ و Ketabkhanekhanevade@ مراجعه کنند.

نظر شما