يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۳۲
کد خبر: ۱۲۳۷۷۸
|
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۰
فرهنگ‌سرای اشراق نمایشگاه گروهی عکس را با عنوان «تهران » تا تاریخ 31 فروردین ماه برگزار می کند.
نمایشگاه گروهی عکس«تهران»  در نگارخانه فرهنگسرای اشراق
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ وهنر،  نگارخانه آفرینش نقش، نمایشگاه گروهی عکس« تهران» را به سرپرستی محمد جواد علمی نیا و با حضور38 هنرمند عکاس  با تکنیک های لند اسکیپ، ماکرو گرافی، پرتره و .... با هدف آشنایی بیشتر شهروندان با امکان تاریخی و طبیعت ایران اسلامی برگزار می کند.
گفتنی است آثار این نمایشگاه 63 اثر در ابعاد 50در 70 که   برگزیده از 2700 شرکت کننده  که توسط علی اکبر کهربایی و محمد جواد علمی نیا انتخاب شده است.  
عکاسی لنداسکیپ هنر ثبت تصاویر از چشم انداز های زیبای طبیعت است.عکاس با نگاهی ویژه نمایی متفاوت از طبیعت را برای بیننده خلق می کند.
عکاسی ماکرو یا تصویر‌برداری ماکرو نوعی عکاسی از نمای نزدیک، به‌طور معمول از سوژه‌های کوچک است. به‌طور کلاسیک سوژه موجود در یک تصویر ماکرو بزرگ‌تر از اندازه آن در طبیعت بر روی نگاتیو بوده‌است. به هر شکل امروزه تصویر‌برداری ماکرو، تهیه تصویر از سوژه در ابعاد بزرگتر و واضح‌تر از آن چیزی است که در حیات دیده می‌شود.
عکاسی پُرترِه شاخه‌ای از عکاسی است که در آن از چهره انسان عکسبرداری می‌شود.
علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا تاریخ 31 فرودین ماه،از ساعت 9تا 17  به نگارخانه آفرینش نقش تهران پارس، انتهای خیابان جشنواره خیابان جعفر پناه  مراجعه  کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 7778221 تماس بگیرند.

نظر شما