شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۳۵
کد خبر: ۱۲۳۸۹۳
|
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۷
نمایشگاه آثار راه یافته به «جشنواره کارتون نوروز و گردشگری تهران» سه شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ در خانه کاریکاتور ایران گشایش یافت.
نمایشگاه کارتون نوروز و گردشگری تهران فردا افتتاح می‌شودبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر ، به نقل از روابط عمومی جشنواره کارتون نوروز و گردشگری تهران، این فستیوال در استقبال از بهار و سال نو با هدف معرفی تهران به عنوان یکی از مقاصد گردشگری و همچنین بالا بردن روحیه نشاط در خانواده و جامعه با استفاده از ظرفیت‌های مفهومی کارتون (طنز ترسیمی) از سوی خانه کاریکاتور ایران و با مشارکت ستاد گردشگری شهرداری تهران برگزار شد.

در نمایشگاه آثار منتخب این جشنواره ۷۳ اثر کارتون با موضوعات؛ باغ های تهران، تنوع زیست محیطی، زیبایی‌های تهران، اماکن تاریخی و مذهبی، هویت شهری، قصه‌ها و روایت‌ها، فرهنگ و آداب محلات قدیمی تهران، گردشگری تیمچه‌ها و بازارهای سنتی تهران، معماری و منظر شهری تهران، دروازه های قدیم تهران، حمل و نقل شهری در تهران قدیم و جدید، طبیعت تهران، خانواده و گردشگری، آئین‌های نوروز و سال نو،  ارائه شده است.

آیین گشایش این نمایشگاه روز سه شنبه ۳۰ فروردین۱۴۰۱ از ساعت ۱۵ تا ۱۸ در خانه کاریکاتور ایران برگزار می‌شود و برای بازدید تا ۳۱ اردیبهشت ادامه خواهد داشت. علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ تا۱۷ پنجشنبه‌ها ساعت ۹ تا ۱۳ به استثنای روزهای تعطیل به خانه کاریکاتور ایران مراجعه کنند.

نشانی: تهران، خیابان دکتر شریعتی، تقاطع اتوبان شهید همت،خیابان شهید داود گل نبی غربی، بعد از میدان احمدی روشن (کتابی)، پلاک ۴۴ - خانه کاریکاتور ایران- تلفن: ۲۲۸۶۸۶۰۰
نظر شما