يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۴۷
کد خبر: ۱۲۳۹۰۴
|
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۵
کتاب «حفاظت و امنیت دیپلماتیک» اثری علمی و پژوهشی در فرهنگسرای رسانه رونمایی می شود.
مراسم رونمایی و جشن امضا کتاب «حفاظت و امنیت دیپلماتیک»
به گزارش پایگاه تحلیلی خبری فرهنگ و هنر، فرهنگسرای رسانه مراسم رونمایی و جشن امضا کتاب «حفاظت و امنیت دیپلماتیک» نوشته اشکان پیرزاده و نوید کمالی را برگزار می‌کند.
کتاب «حفاظت و امنیت دیپلماتیک» اثری علمی و پژوهشی است که تلاش دارد فصل جدیدی از تولید گفتمان در عرصه حفاظت از ماموریت‌ها و سرمایه‌های دیپلماتیک کشورمان را بگشاید تا از این طریق امکان مقابله و مواجهه هوشمندانه با تهدیدات روزافزون علیه ماموریت‌های خارجی کشورمان خصوصا ربایش، جاسوسی و خرابکاری ممکن شود.
مولفان این اثر، در قالب ۱۵ فصل به بررسی ابعاد مختلف حفاظت دیپلماتیک و تجربیات دیگر کشور‌ها در حوزه تامین امنیت و حفاظت از ماموریت‌های دیپلماتیک پرداخته و در پایان رهیافت‌هایی راهبردی و کاربردی را جهت ارتقاء سطح حفاظت از ماموریت‌های دیپلماتیک کشورمان ارائه داده‌اند.
در مراسم رونمایی از این کتاب که در فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود، نویسندگان این اثر حضور داشته و ابعاد جدیدتری از اهمیت نگارش کتاب را بیان می‌کنند.
براساس این گزارش، این مراسم روز سه‌شنبه 6 اردیبهشت ماه سال 1401 از ساعت 10 تا 12 در سالن یونس شکرخواه فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود. حضور برای عموم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بلامانع است.
کتاب «حفاظت و امنیت دیپلماتیک» از سوی موسسه فرهنگی مطالعات و تحقیقات بین‌المللی ابرار معاصر تهران منتشر شده و در اختیار علاقه‌مندان قرار دارد.
انتهای پیام/
نظر شما