چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۰۸
کد خبر: ۱۲۴۹۰۵
|
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۲
رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با صدور حکمی محسن جلالی فراهانی را به عنوان سرپرست معاونت مالی و اداری این سازمان منصوب کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، مهرداد باقری رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با صدور حکمی محسن جلالی فراهانی را به عنوان سرپرست معاونت مالی و اداری منصوب کرد. 

در حکم رییس سازمان فرهنگی هنری آمده است:
«جناب آقای محسن جلالی فراهانی
سلام علیکم؛
نظر به مراتب تعهد، تخصص و توانمندی های ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت مالی و اداری منصوب می‌شوید.
انتظار می‌رود با رعایت مبانی اقتصاد مقاومتی در حفظ بیت‌المال و اعمال سیاست‌های مؤثر در افزایش بهره‌وری، پرهیز از تجمل‌گرایی با رویکرد فسادستیزی و عدالت محوری، تقویت نظم و انضباط اداری و مالی موفق و سربلند باشید.
شایسته است با روحیه انقلابی به خصوص موضوعات مطروحه در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، ضمن رعایت قوانین، مقررات و کرامت اخلاقی و با حسن تدبیر و تعامل مؤثر و مثبت با بخش های درون و برون سازمانی، نسبت به ساماندهی امور اداری و توانمندسازی سرمایه انسانی، انسجام بخشی فعالیت های مالی، تبیین و تقویت ساز و کارهای تولید ثروت و درآمدزایی در راستای رویکرد اقتصاد فرهنگ و هنر، استقرار و به روزآوری نظام جامع پشتیبانی، توسعه و تجهیز، نگه داشت و زیباسازی ساختمان و امکانات سخت افزاری مراکز تابعه اهتمام ورزید.
توفیق روزافزون جنابعالی را از درگاه پروردگار متعال خواستارم.»

معاون مرکز اسناد انقلاب اسلامی، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری مناطق 17، 4 و 1، معاون مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران، قائم مقام موسسه نشر شهر و مدیرعامل باغ کتاب از جمله سوابق محسن جلالی فراهانی است.

نظر شما