چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۴۸
کد خبر: ۱۲۵۰۰۸
|
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۱
رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با صدور حکمی علی اصغر خسروی را به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی، برنامه-ریزی و امور شورا این سازمان منصوب کرد.
علی اصغر خسروی سرپرست معاونت هماهنگی، برنامه ریزی و امور شورا شدبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، مهرداد باقری رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با صدور حکمی علی اصغر خسروی را به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی، برنامه ریزی و امور شورا منصوب کرد.

در حکم رییس سازمان فرهنگی هنری آمده است:
«جناب آقای علی اصغر خسروی
سلام علیکم؛
نظر به مراتب تعهد، تخصص و توانمندی های ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی، برنامه ریزی و امور شورا منصوب می‌شوید.
شایسته است با روحیه انقلابی به خصوص موضوعات مطروحه در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، ضمن رعایت کامل قوانین، مقررات و کرامت اخلاقی و با حسن تدبیر و تعامل مؤثر نسبت به بازنگری و نظارت بر اجرای برنامه های راهبردی سازمان متناسب سازی و چابک سازی ساختار و تشکیلات، بهبود و اصلاح فرآیندهای سازمانی، ارتباط دوسویه و هدفمند با شورای اسلامی شهر تهران اقدام فرمائید.
توفیق روزافزون جنابعالی را از درگاه پروردگار متعال خواستارم.»

مدیر فرهنگی هنری منطقه 16 و رییس فرهنگ سرای بهمن، سرپرست فرهنگی هنری منطقه 2 و رییس فرهنگ سرای ابن سینا، مدیر عامل موسسه تهران گشت، مشاور رییس و مدیرکل حوزه ریاست، معاون برنامه ریزی و توسعه از جمله سوابق علی اصغر خسروی است.


نظر شما