شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۳۶
کد خبر: ۱۲۵۴۷۰
|
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۴
«گوشه های ذهن من» عنوان نمایشگاهی است از آثار نقاشی وحید یزدان پناه که در فرهنگسرای ارسباران در حال برگزاری است.
«گوشه های ذهن من» در فرهنگسرای ارسبارانبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، نمایشگاه "گوشه های ذهن من" در فرهنگسرای ارسباران نمایشگاه آثار نقاشی "گوشه های ذهن من" با 24 اثر از هنرمند وحید یزدان پناه، از 24 تیرماه 1401 در نگارخانه هنر فرهنگ سرای ارسباران برگزار می شود.

وحید یزدان پناه متولد 1350 و اهل کرمان است. وی فارغ التحصیل مهندسی الکترونیک از دانشگاه وزارت نفت و ارشد هنر نقاشی از دانشگاه آزاد اسلامی تهران می باشد. وی نقاشی را نزد پدر استاد ایرج یزدان پناه آموخته است.

این مجموعه شامل آثاری برگرفته از ذهنیت نقاش، در دو بخشِ طبیعت و دغدغه های اجتماعی است که اغلب آثار با پودر رنگ و نفت و با اثر انگشت شکل گرفته اند. التهاب و حرکت، اجزاء جدایی ناپذیری اند که ذهنیت نقاش را در معرض نمایش قرار می دهد.

علاقمندان می توانند برای بازدید از این آثار، همه روزه به غير از ايام تعطيل از ساعت 10 تا 17 به نگارخانه هنر واقع در خیابان شریعتی، خیابان جلفا، کوچه عقاب مراجعه نمایند. لازم به ذکر است افتتاحیه نمایشگاه "گوشه های ذهن من" جمعه 24تیرماه از ساعت 16 تا 19 می باشد و نمایشگاه تا 29 تیرماه ادامه دارد.
نظر شما