يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۳۶
کد خبر: ۱۲۵۶۹۵
|
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۰
ایستگاه مشاوره و کارگاه «سواد بازی‌های رایانه‌ای» به همت بنیاد ملی بازی‌های رایانه ای و فرهنگ سرای رسانه برگزار شده و در آن مهم‌ترین موضوعات درباره بازی‌های رایانه‌ای مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.
کارگاه سواد بازی‌های رایانه‌ای در فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود/ گپ و گفت درباره بازی‌های مفید و مضربه گزارش پایگاه خبری تحلیل فرهنگ و هنر , ایستگاه مشاوره و کارگاه سواد بازی‌های رایانه‌ای با مشارکت فرهنگسرای رسانه، بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و سرای محله قبا روز چهارشنبه 5 مرداد برپا می‌شود.
این کارگاه با هدف ارتقای فرهنگی اقشار مختلف جامعه به خصوص خانواده‌ها و فرزندان طراحی شده و در آن مهم‌ترین موضوعات با محوریت سواد بازی‌های رایانه‌ای مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.
از جمله دیگر محورهای این جلسه می‌توان به گپ و گفت خودمانی با والدین و فرزندان، معرفی بازی‌های جذاب و هدفمند، گفت‌وگو درباره مسائل روانشناختی بازی‌ها، شناسایی بازی‌های مفید و مضر و ... اشاره کرد.
پیشرفت تکنولوژی وهمه‌گیر شدن بازی رایانه‌ای امروز دیگر همه گروه‌های سنی را در برگرفته است و این مهم، نیاز به آگهی بخشی به عمومی برای استفاده صحیح از بازی‌ها را تبیین می‌کند. توجه به رده بندی سنی بازی های رایانه، شناسایی بازی مناسب برای گروه‌های مختلف جامعه و اثر بخشی آن بر رشد ذهنی کودکان و نوجوانان نیازی است که در جامعه احساس می‌شود.
ایستگاه مشاوره و کارگاه سواد بازی‌های رایانه‌ای روز چهارشنبه 5 مرداد از ساعت 11 الی 13 ویژه «همکاران فرهنگسراها و نمایندگان سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران» و از ساعت 16 الی 18 ویژه «خانواده‌ها و فرزندان» در فرهنگسرای رسانه برگزار می شود.
لازم به ذکر می باشد سلسله کارگاه های سواد بازی در ایام تابستان در مناطقی ۲۲ گانه و مراکز خاص سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به صورت رایگان و با حضور کارشناسان مطرح این حوزه برای عموم مردم به صورت رایگان برگزار خواهد شد.
 حضور برای عموم علاقه‌مندان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بلامانع است.
انتهای پیام/
نظر شما