يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۵۲
کد خبر: ۱۲۶۰۱۲
|
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۹
همزمان با آغاز دهه دوم محرم برگزار می‌شود؛
فرهنگ‌سرای فردوس با مشارکت انجمن ادبی کلام، شب شعر عاشورایی را با حضور شاعران و ترانه‌سرایان برگزیده برگزار می‌کند.
شب شعر عاشورایی در فرهنگ‌سرای فردوسبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ این محفل ادبی و آیینی همزمان با آغاز دهه دوم ماه محرم و ایام سوگواری شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) و یاران باوفایش در قالب شب شعر عاشورایی، روز چهارشنبه 19 مردادماه ساعت 16 با مشارکت انجمن ادبی کلام و با حضور جمعی از شاعران نام‌آشنا، چهره‌های ادبی و هنری و علاقه‌مندان به شعر و ادب در فرهنگ‌سرای فردوس برگزار می‌شود.
 

شب شعر عاشورایی با بخش‌های مختلف ادبی از جمله شعرخوانی و منقبت‌خوانی توسط شاعران آیینی و هم‌چنین شعرخوانی آزاد و نقد و بررسی توسط کارشناسان حاضر در این محفل همراه است.

 
دبیر این محفل احمد علیخانی و کارشناس مجری آن الهه دهقان است و مهمانان ویژه‌ای همچون پرفسور حسن امین، دکتر نادر بختیاری، دکتر داود رضا کاظمی، محبوبه دولت آبادی، دکتر هاشم نژاد، رضا بنفشه خواه، حسین جعفری، صادق حیدری و دیگر شاعران و ترانه‌سرایان برگزیده حضور خواهند داشت.


علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به به فرهنگ‌سرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از تقاطع شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر نیز با شماره 44058900 تماس بگیرند.
نظر شما