يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۴۰
کد خبر: ۱۲۶۴۵۹
|
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۶
فرهنگ‌سرای فردوس با مشارکت موسسه خیریه حکمت آفرینش، بازارچه خوداشتغالی و کارآفرینی را به نفع دانش‌آموزان بی‌بضاعت برگزار می‌کند.
بازارچه خیریه «فرشته‌های سرزمین من» در فرهنگسرای فردوس برپا می‌شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ فرهنگ‌سرای فردوس با مشارکت موسسه خیریه حکمت آفرینش و به منظور اشتغال‌زایی و توسعه و حمایت از فعالیت‌های اقتصادی کارآفرینان و همچنین حمایت از دانش‌آموزان خانواده‌های بی‌بضاعت و کم‌برخوردار، بازارچه خیریه «فرشته‌های سرزمین من» را روز پنج‌شنبه 10 شهریورماه از ساعت 11 تا 20 برگزار می‌کند.


در این بازارچه که به نفع دانش‌آموزان مناطق محروم برای خرید لوازم‌التحریر و با شعار «بیا دستی باشیم برای کودکانی که با امید، چشم به فرداهای روشن دوخته‌اند» برگزار می‌شود، 13 غرفه از جمله: غذای سرد و گرم و کافی‌شاپ، صنایع‌دستی از جمله سفال، قالیچه، زیورآلات چرمی، چوبی، گلدان و ... فعال و در جنب غرفه‌ها، ایستگاه نقاشی و گریم ویژه کودکان و همچنین غرفه جمع آوری پوشاک و لوازم‌التحریر اهدایی، مشغول ارائه خدمات به مخاطبان خواهند بود.


نیکوکاران و عموم شهروندان برای حضور در این بازراچه و مشارکت در این اقدام خیر و خداپسندانه می‌توانند به فرهنگ‌سرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از تقاطع شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 44058900 تماس بگیرند.

نظر شما