جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۲۷
کد خبر: ۱۲۶۸۰۲
|
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۳
نمایشگاه عکس " سیمای خورشید " به مناسبت اربعین حسینی در فرهنگسرای ابن سینا گشایش می یابد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی نمایشگاه عکس " سیمای خورشید " در روز 25 شهریور 1401 در نگارخانه فرهنگسرای ابن سینا گشایش می یابد. این نمایشگاه شامل آثار عکاسی کیمیا توسلی است که تا روز پنجشنبه 31 شهریور 1401 ادامه خواهد داشت.

شاخص ترین دلیل و مهمترین هدف در انتخاب موضوع عاشورا برای این نمایشگاه در واقع ایجاد آثاری جدید با نگاهی نوگرایانه در موضوعی مذهبی و حماسه ای است. نگاهی جدید در عکاسی نوگرایانه و مفهومی که سعی در تلفیق واقعه ی عاشورای سال 61 هجری و مراسم سوگواری عاشورا در سال های اخیر دارد.

عکس های منتخب و به نمایش گذاشته شده هر کدام نگاهی متفاوت را ایجاد نموده و بیان گر روایتی در پس تصویرها هستند و با توجه به نوع نگاهی که در تصویر است می توان آنرا درک کرده و مفهوم اصلی را به مخاطب منتقل کرد.

علاقمندان جهت بازدید از این نمایشگاه می‌توانند هر روزه از تاریخ روز جمعه 25 شهریور 1401 به مدت یک هفته از ساعت 8 تا 15 به نشانی میدان صنعت، ایران زمین شمالی، جنب شهر کتاب ابن سینا، فرهنگسرای ابن سینا مراجعه و جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 88366366-8 داخلی 122 تماس حاصل فرمایند.



مطالب مرتبط
نظر شما