يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۱۸
کد خبر: ۱۲۹۳۸۶
|
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۶
نمایشگاه گروهی مجسمه "زمین ایده آل من" در فرهنگسرای ابن سینا در روز جمعه 16 دی ماه 1401 در نگارخانه ابن سینا گشایش می یابد.
به گزارش روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه دو، نمایشگاه گروهی مجسمه "زمین ایده آل من" در روز جمعه 16 دی ماه 1401 ساعت 15 در نگارخانه فرهنگسرای ابن سینا گشایش می یابد. این نمایشگاه به همت آتلیه‌ی نقاشان ریز نقش به سرپرستی فتانه پیری خواه (مدرس حرفه‌ایی نقاشی و مجسمه سازی و فارغ التحصیل رشته گرافیک، نقاش و مجسمه ساز) برای هنرجویان گروه سنی 6 تا ۱۴ سال برگزار می‌شود.

موضوع این نمایشگاه مسیر شناخت خود و خواسته های انسان از زمین را بررسی کرده که به راستی در کره‌ی زمین ایده آل من چه چیزهایی وجود دارد، چه پیامی را به دیگران می‌دهد، نامش چیست و چه رنگ و طرحی دارد؟ انسانهای کره زمین من ، متفکران هستند؟ آیا به دنبال پندار نیک ، گفتار نیک ، رفتار نیک هستند؟ به راستی زمین به مانند یک زن زاینده است، او خالق است؟  و حال در این زمین ایده آلم، با تصاویر و حجم هایی که با انگشتان کوچکم  ساختم به دیگران می گویم : من زمین با هوای پاک می خواهم، من زمین پر از عشق و محبت و رنگین کمان با هوای پاک، ساختمان های شاد، درختان سبز را می خواهم.

این نمایشگاه از روز جمعه 16 دی 1401 به مدت یک هفته از ساعت 12 تا 18 میزبان علاقمندان خواهد بود.
فرهنگسرای ابن سینا در شهرک قدس، خیابان ایران زمین شمالی ، جنب شهر کتاب ابن سینا واقع شده است.
علاقمندان جهت دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با فرهنگسرای ابن سینا به شماره های تماس 88366366-8 داخلی 122 تماس بگیرند.

مطالب مرتبط
نظر شما