يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۳۶
کد خبر: ۱۲۷۷۳۹
|
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۷
فرهنگسرای رازی بامشارکت کانون جهادی قاصدک امید دوره های آموزشی رسمی و تحصیلی را برای کودکان بازمانده از تحصیل افغانستان برگزار می کند.
تحصیل کودکان کار در مدیریت فرهنگی هنری منطقه 11
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر ،  فرهنگسرای رازی با همکاری کانون قاصدک امید با هدف حمایت از فرزندان مهاجرین افغانستانی ساکن منطقه که غالبا کودکان کار و بازمانده از تحصیل هستند در مقطع ابتدایی اول تا ششم دوره های آموزشی رسمی و تحصیلی به تعداد240نفر برگزار می کند.

تحصیل اولین بستر آغاز فرهنگ پذیری در مهاجرت است و کشورهای مختلف جهت حضور مهاجرین زیر 18 سال ، سرمایه گذاری های عظیمی در بحث آموزش و پرورش انجام می دهند چراکه در دراز مدت این مهم به انباشت نیروی انسانی و تربیت نیروهای توانمند در جهت منافع ملی خواهد بود بنابرین آموزش به عنوان خیر جمعی نه تنها به رشد فردی مهاجرین کمک می کند بلکه در تربیت افراددر جهت حفظ ارزش ها وهنجار های جامعه میزبان نیز موثر است.

دوره های مذکوردر طول ایام هفته ازساعت8:30 تا 13:30 مشغول خدمت رسانی است وطی مذاکرات صورت گرفته با اداره آموزش وپرورش منطقه پس از گذراندن دوره های مذکور، در پایان سال تحصیلی با کسب نمره قبولی از امتحان پایانی این اداره ، وارد مدارس آموزش وپرورش منطقه می شوند.
از علاقمندان  دعوت می شود جهت کسب اطلاعات بیشتر به نشانی: خ قزوین، خ شهید مرادی، فرهنگسرای رازی مراجعه کنند، و یا با شماره 09388692058 تماس حاصل کنند.

نظر شما