يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۲۰
کد خبر: ۱۲۸۱۲۳
|
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰
کتابخانه علامه جعفری منطقه5، با مشارکت دفتر نشر آثار استاد علامه محمدتقی جعفری، مجموعه از آثار این عالم ربانی را به تعدادی از کتابخانه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران اهدا می‌کند.
اهداء آثار فاخر علامه جعفری در ویژه برنامه «ارزش کتاب»
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ کتابخانه علامه جعفری در آستانه بیست و چهارمین سالگرد ارتحال فیلسوف بزرگ و عالم ربانی زنده یاد محمدتقی جعفری (ره) و همزمان با گرامی‌داشت هفته کتاب و کتاب‌خوانی، مجموعه آثار ایشان را به تعدادی از کتابخانه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در قالب برنامه «ارزش کتاب» هبه می‌کند.


آثار اهدایی در این اقدام فرهنگی که با مشارکت دفتر نشر آثار استاد علامه محمدتقی جعفری برگزار می‌شود، عبارتند از: مجموعه 15جلدی تفسیر و نقد مثنوی مولوی، مجموعه 11جلدی ترجمه و تفسیر نهج‌البلاغه، مجموعه 13جلدی مجموعه آثار استاد علامه محمدتقی جعفری، کتاب «علامه محمدتقی جعفری سرگذشت و ایام، آراء و اندیشه‌ها»


کتابخانه‌های مولانا، شیخ اشراق، فردوس، اندیشه، گلستان، رازی، خاوران و کتابخانه شهید فهمیده از جمله کتابخانه‌های مناطق تابعه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران هستند که این آثار را دریافت می‌کنند.


کتابخانه علامه جعفری در فلکه دوم صادقیه، بلوار آیت‌ا... کاشانی، خیابان حسن‌آباد، انتهای کوچه چهارم واقع است و علاقمندان برای اطلاع از عصویت در این کتابخانه تخصصی می‌توانند با شماره 44091043 تماس بگیرند.

نظر شما