شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۵۲
کد خبر: ۱۲۹۴۱۴
|
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۳
کارگاه آموزشی تیراندازی با کمان و تفنگ بادی با حضور مربیان فدراسیون تیراندازی، روزهای یکشنبه و سه شنبه از ساعت 16 تا 18 در فرهنگسرای انقلاب اسلامی برگزار می شود.
کارگاه آموزش تیراندازی در فرهنگسرای انقلاب اسلامی
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، کلاس های تیراندازی  در دو رشته تفنگ بادی و تیراندازی با کمان  توسط  مربیان مجرب فدراسیون تیر اندازی آموزش داده می شود.

 تیر اندازی با کمان برای رشد فیزیکی و ذهنی کودکان و نوجوانان بسیار مفید است و ورزشی است که آرامش به ارمغان می آورد. در این ورزش رقیب اصلی، خود انسان است. تمرکز در این ورزش نقش اساسی را ایفا می‌کند. تیراندازی با کمان در درمان اختلالات تمرکز حواس نیز نقش مهمی دارد. بسیاری از والدین فرزندانشان را که دچار حواس پرتی هستند به پرداختن به این ورزش تشویق می‌کنند.

در این دوره ایستادن، استقرار، نحوه قرار گیری انگشتان بر روی زه کمان، نحوه قرارگیری دست بر روی کمان،  نحوه کشیدن زه کمان، نحوه قرارگیری زه کمان بر روی صورت، نحوه صحیح نگه داشتن کمان در دست، نشانه گیری، رهاکردن تیر و تعقیب تیر تا هنگام برخورد آموزش داده می شود.

همچنین دوره تیراندازی با تفنگ بادی در دو سطح مقدماتی و پیشرته آموزش داده می شود. نفرات برتر هر دو رشته به مسابقات استانی و کشوری معرفی می شوند.

علاقمندان می توانند برای ثبت نام به فرهنگسرای انقلاب اسلامی واقع در بزرگراه نواب، ابتدای خیابان کمیل شرقی مراجعه یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 55415695 تماس بگیرند.
نظر شما