يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۰۰
کد خبر: ۱۲۹۴۲۹
|
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۳
به مناسبت سالروز درگذشت جهان پهلوان تختی؛
کتابخانه کوثر منطقه 5 مسابقه کتاب‌خوانی «وقتی قهرمان شدم» را به مناسبت سالروز درگذشت جهان پهلوان تختی را برگزار می‌کند.
مسابقه کتاب‌خوانی «وقتی قهرمان شدم»به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، «وقتی قهرمان شدم» عنوان مسابقه کتاب‌خوانی است که به مناسبت فرا رسیدن سالروز درگدشت جهان پهلوان غلامرضا تختی  به صورت مجازی و کتبی از کتاب «پهلوان زندگی پهلوان جهان» از 17 تا پایان دی‌ماه توسط کتابخانه کوثر خانه فرهنگ آیه برگزار می‌شود.
 
جهان پهلوان تختی نماد و نشانی است از ارزش‌های پهلوانی و الگویی از ورزش زورخانه و گود مقدس که این میراث معنوی نیاکان بر خردورزی، مردم‌داری و تلاش برای ساختن دنیایی بهتر تاکید دارد و زبان‌زد جهانیان است؛ رمز جاودانگی تختی، میراث‌داری فرهنگ گود مقدس و جلوه‌گری در تاریخ معاصر است. این کتاب به مناسبت درگذشت جهان پهلوان تختی نگاشته شده است و شامل قصه‌هایی واقعی از ارزش های والای پهلوانی است که به کوشش دکتر سید نصرالله سجادی و کیوان مرادیان تدوین شده است.

سوالات مسابقه «وقتی قهرمان شدم» برگرفته از کتاب «پهلوان زندگی پهلوان جهان» است و علاقه‌مندان می توانند فایل این کتاب را به صورت رایگان از کتابخانه مجازی تک کتاب دانلود، مطالعه و در این مسابقه هم به صورت مجازی و هم به صورت کتبی شرکت کنند. 

در پایان مهلت برگزاری این مسابقه کتاب‌خوانی، پس از بررسی پاسخ‌نامه‌های رسیده، به قید قرعه به شرکت‌کنندگانی که به تمامی سوالات پاسخ صحیح داده اند جوایزی به رسم یادبود اهدا خواهد شد.

کتابخانه کوثر در در شهرک اکباتان، خیابان اصلی فاز یک، روبروی ورزشگاه راه آهن، خانه فرهنگ آیه واقع است و علاقمندان به شرکت در مسابقه برای كسب اطلاعات بيشتر با شماره تلفن 44656495 تماس بگیرند.
نظر شما